NA: Op zoek naar een beater watch en gevonden!🇯🇵

Beste HF vrienden,

Een tijdje terug ben ik van een hoop horloges teruggegaan naar een 2-piece collectie.
Een 2023 Rolex Submariner no date en een 2023 Speedmaster saffier.

Beide nieuw gekocht en dus erg zuinig op.
Ik had mijn vrouw beloofd om het voorlopig hierbij te laten voornamelijk om huwelijksproblemen te voorkomen :sweat_smile:

Omdat het toch bleek jeuken heb ik mijzelf aangepraat dat er een beater moest komen om te dragen op momenten waar nodig.

Ik was er wel over uit dat het een Seiko moest gaan worden. Altijd al een zwak voor Seiko en mistte wel een Seiko om te hebben.

Na wat zoek werk voor rond de 1k een hoop opties gezien… en alsof het meant to be was kwam ik een mooie aanbieding tegen bij Kopmels juweliers.(helaas wat meer dan het budget :P).

Een Marine Master 300 140th anniversary edition​:grin: Nieuw met een bak korting :muscle:t2:

Na wat puppy eyes gemaakt te hebben naar de vrouw en beloofd voor haar een winterjas cadeau te doen ging ze overstag en mocht ik weer van de spaarrekening snoepen voor iets onnodigs ( in haar ogen).

Hierbij mijn beater! Een horloge die on the flesh erg imponeerd en de kwaliteit druipt er vanaf!de band is op zijn Seiko band is ruk maar ook wel weer functioneel en comfy! De kast is bizar mooi en de besel action is top. Super degelijk! Een mooie GS 8L35 hi beat uurwerk.

Erg blij mee en vooral met de donkergroene wijzerplaat! Een ode aan het Japanse Iriomote eiland. :jp::sushi::crossed_flags::ramen::u6e80:

IMG_0274

72 likes

Gefeliciteerd. Mooi horloge en lekker trio nu, zeg. Veel plezier ermee. (Bij mij thuis helpen puppy-ogen geen ruk).

4 likes

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Ziet er glorieus uit!!
Ik wens je er een solide tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat is het type nummer?

1 like

Lekker hoor , prachtige kleur groen die dial :star_struck:
Gefeliciteerd!

1 like

Je vrouw trapt er misschien wel in, maar wij geloven niet dat deze 1k was hoor haha :smiley: :+1:

Wel echt super mooi!

1 like

haha nee, 2,5K, daarom de puppy eyes en kado als afkoop :stuck_out_tongue:

4 likes

Wat een super mooie beater! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd! Geweldig horloge voor 1k!!

mocht ze meelezen :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Prachtig horloge!

1 like

Gefeliciteerd met de succesvolle manipu… overredingskracht & je NA!

1 like

Je weet zeker dat ze je goed verstaan heeft?
Seiko & de opmerking “hij kost twee en een half” kan je wederhelft een vertekend beeld van de prijs geven…

Maarrrr: mooie Seiko :+1::+1::green_heart:

2 likes

Nice :ok_hand:
Doe mij ook een paar van die ogen 🥹

1 like

Met de dure en high end Seiko modellen met bijbehorende prijzen tegenwoordig is 2,5k cheap :sweat_smile:
Maar dubbel en dwars waard!

Haha doe je goed! Veel plezier met deze mooie NA :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je NA…:pray:t3::hugs:

En op de puppy eyes moet ik hard gaan trainen. :grimacing:

5 likes

Mooie aanwinst :ok_hand: :pleading_face:

1 like

Prachtige Seiko man :ok_hand: Big smile voor de procedure om door de ballotage commissie geaccepteerd te worden :smiley: En ach …vroeger waren de bontjassen duurder !

1 like

Wat een prachtige Seiko heb je daar.Gefeliciteerd ermee.

1 like

Nice, gefeliciteerd

1 like