Na een aantal Orients versleten te hebben (nou ja, niet in letterlijke zin natuurlijk: gekocht en na een tijdje weer verkocht zonder noemenswaardige gebruikssporen) vanwege het meestal toch nèt niet karakter, viel mijn oog onlangs op de drie nieuwe kleuren van de kleinere (38mm) Bambino. En eindelijk kloppen de verhoudingen en de andere specs (o.a. de lengte van de wijzers, en niet blauw geverfd () en de pasteltinten van de wp’s; deze is meer koperachtig dan roze, maar da’s op foto’s toch altijd wat lastiger te zien dan in het echt). Kon je aan de Orients die ik gehad heb (vier verschillende modellen) zien en voelen dat ze goedkopere achterneefjes van Seiko waren, deze komt echt wel heel dicht in de buurt van de Seiko Cocktail Time’s voor een prijs van net onder de 310 euro. Met een mooi suède bandje (grijs of taupe) gaat deze Bambino er denk ik veel chiquer uitzien dan zijn prijs zou doen vermoeden.
Gefeliciteerd met dit prachtige model! Heel veel draagplezier!
Maar ehhe… blauwe wijzers bij een Bambino? Zo’n eentje heb ik nooit gezien.
Dank je, dat gaat goedkomen!
Nooit gezien? Dan hebbie niet goed gekeken, ben ik bang. Ik noem de Orient RA-AC0M04Y en de AC00009N als voorbeeld. Ik heb die laatste gehad en ik vond die wijzers spuuglelijk (maar ook dat zie je op foto’s niet goed)
Wie 310 betaalt voor een orient bambino, heeft duidelijk nog nooit gegoogled…
Een fraaie bambino klassiek 38 mm. met een idem mooie wijzerplaat en bijpassende band.
Veel draagplezier
Ach jee, als je op een paar tientjes moet kijken voor een horloge heb je volgens mij de verkeerde hobby. Maar als jij van centjes nöken gelukkig wordt…
Mooi! Gefeliciteerd.
Leuk horloge, geniet ervan
Fraai horloge; leuk dat je deze NA hebt geplaatst.
Mooie Oriënt in de perfecte maat.
Mijn beste,
Mooie aanwinst hoor!!
Klassieke uitstraling.
Geniet er van.
Orologio Signaturis Temporis
Een prachtige champagne dial oo deze trouwens perfecte Orient Bambino.
Nu Orient nog steeds de F6724 handhaaft - zijnde haar éigen kaliber in de gehele Bambino-lijn - heb je precies op tijd
- toegeslagen, alvorens óók Orient die Seiko kalibers opgedrongen zal krijgen (NH35, 4R36 etc.)
@tijdsbeeld, proficiat met je werkelijk wonderschone Orient Bambino. Draag 'm met trots !
zeer mooi
draag hem met plezier
Van harte! Geniet ervan broeder!
Prachtig horloge! De geborstelde kast, de sunray wijzerplaat, de kleur; erg mooie details. Geniet ervan!
Zo, echt wel, grijs suede zou wel eens heel gaaf kunnen zijn. Gefeliciteerd, erg fraai
Mooi horloge man, geniet ervan
Zodra je foto’s hebt van hoe het met het horloge icm een overhemd met lange mouwen, ajb posten, ik ben echt benieuwd!
Prachtig! Veel plezier ermee!
Leuke Oriënt, veel draagplezier gewenst