NA: Orient daydate Rolex homage (blauwe dial)

Toppertje hoor :ok_hand:. Leuke review en gave foto’s.
Heb dezelfde ervaring met Creation watches. Fijn bedrijf. Ben benieuwd of dit nu wel je laatste aanwinst is, dit jaar :wink:

1 like

Ik ook :scream:

:rofl:

1 like

Ik niet hoor :wink:
We zien vast weer een leuke NA van je met dito topic, we zitten pas in de 8e maand!
Hoop snel even gelegenheid te hebben voor wat plaatjes.
Maar je zou deze irl moeten zien, de plaat is zo mooi en de rest is wel iets te hoor maar wat een bling. Was puur om even het model en kwaliteit te zien en ik ben overtuigd. En wellicht nog zo gek om dan maar teveel te betalen voor een ouder model.

Ik denk ook dat jij de laatste hebt want ze waren er gisteren al niet eer anders hadik hem ook gekocht.

Sowieso nog twee topics waarvan 1 NA+Mod en 1 alleen een mod :joy:. Maar ik hoop dat het wel ff klaar is.

Ok, extra blij dat ik het maar meteen gedaan heb dan! Ik heb geen idee of deze nu nog gewoon gemaakt worden eigenlijk, ik dacht zelf van wel.

Voor de liefhebbers…

https://www.citywatches.co.uk/product/orient-oyster-automatic-japan-made-sev0j006dh-mens-watch/

@Da_Watcher @FlyingFox @CrimsonCisa

2 likes

Oh nee wat doe je me aan… :scream:

2 likes

image

1 like

Ja @Dao wat doe je ons aan??? Een dode mus?!
Grappig, ga ik kijken gewoon in stock dus hop in de kar en dikke foutmelding.
You can not order this item it is out of stock :joy::joy:

Whahah, er is gewoon een run op die rakkers. Dus @dao, vergeet een ander bandje. De eerste prio is een kluis geworden :wink:

3 likes

Ahh ik zie het. Niet meer te verkrijgen. Misschien maar goed ook, scheelt me toch weer 140 euro :sweat_smile:

3 likes

Ik vind het jammer hoor, nu heb ik 14o eur0 over waar ik geen knappe klok voor kan kopen :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Aii sorry heren @FlyingFox @Watchatic @Da_Watcher
Ik had niet verder gekeken dan dit:

Wat een nepperij daar…

2 likes

Ik heb serieus nog drie keer zelf geprobeerd :joy:
Even kijken of het MIJ misschien WEL zou lukken. Dacht; misschien heb jij slechte verbinding :nerd_face: :sweat_smile:

1 like

Ben je gek :wink: Dank voor de tip, hij was ook onder mijn neus verkocht denk ik. Of de link komt uit de cache van ggl, kan ook.

Hoe dan ook, dit was een solid investment :joy:
Jammer dat ze er niet meer zijn, dat wel.

1 like

Geeft niks! Alsnog bedankt voor het linken! Toch maar kijken voor een alternatief.

Geniet lekker van je mooie aankoop!

2 likes

Dank @Da_Watcher en @FlyingFox

:joy::joy:

2 likes

@Da_Watcher @FlyingFox

ik heb het niet gecontroleerd want je moet een account aanmaken, maar iemand van Wish zat op mijn insta te spammen dat zij hem hebben geloof ik:

image

2 likes

Geldt ook voor @Watchatic

Ik kom op dit uit met dat nummer

1 like

Pfff serieus? Dan ga ik het rapporteren op insta.

Sorry voor het ongemak

1 like

Geen probleem! Alsnog bedankt voor het doorgeven :grin:

1 like