NA: Orient Kamasu Maroon

Hallo!

Ik heb een nieuw horloge, leuk hè!

Voor de zomer had ik de RLG Atlanticus overgenomen van een forumlid, dit horloge had ik gekocht omdat ik helemaal weg was van de pastelblauwe wijzerplaat:

Echt een top horloge voor de zomer, ik heb er dan ook heel erg van genoten maar ik ging een tijdje geleden weer op zoek naar een volgende kandidaat, opzich was ik daar vrij snel uit want de Orient Kamasu Maroon zat al een tijdje in mijn gedachten, ideale opvolger voor de RLG Atlanticus :slight_smile: daarom heb ik vorige week besloten om de RLG te verkopen en daar was niet eens een topic voor nodig. :grinning_face_with_smiling_eyes:

En tegelijkertijd vond ik wederom via het forum de geschikte opvolger, deal snel gemaakt en vandaag binnen gekregen.

Ik wilde een sportief horloge met stalen band, ook een duiker omdat ik er, mocht het weer eens kunnen, er wel mee het water in kunnen. En de Orient kamasu is de geschikte kandidaat daarvoor.

Oh ja, en die rode wijzerplaat, pff😍

Meer heb ik er eigenlijk niet aan toe te voegen, ik ben niet zo van het schrijven.

Dit is nu mn non vostok collectie:

Ik vind het geslaagd en ben voorlopig denk ik wel weer even content :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bedankt en fijne dag :wave:

43 likes

G-shock, chrono en een duiker. Goeie combinatie.
Enkel nog een flieger mis ik :slight_smile:

Veel waar voor je geld die orients

1 like

Opnieuw slaat ‘The Budget Collector’ - volg, like, et cetera! - toe. Ditmaal is een mooie Orient is het resultaat. Veel plezier ermee! :grin: :beers:

2 likes

Fijn dat je van je RLC af bent :stuck_out_tongue: .

Die kamasu’s zijn tof.

1 like

Lekker man! Geniet van je aanwinst!

1 like

Mijn beste,

Appetijtelijke aanwinst!!
Goed hoor!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik ben niet zo heel erg fan van vliegers eigenlijk :sweat_smile: maar kan altijd veranderen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bedankt guus!

Nu jij nog van je rolexen :grinning_face_with_smiling_eyes::+1::laughing:

Bedankt Johnny!

Dankjewel!

Oh ja, en excuus voor mn armhaar, ik heb er geen gel in gedaan :wave:

6 likes

:face_with_hand_over_mouth: :face_with_hand_over_mouth:

Prima ‘3 piece’ collectie man, gefeliciteerd met deze bloedrode aanwinst :sunglasses:

2 likes

Leuk horloge en leuk om te zien dat je met slechts 3 horloges een groot deel van het horlogespectrum kunt beslaan.

2 likes

Gevonden zie ik! Geniet ervan :+1:t3:

1 like

Prachthorloge!

1 like

Prachtig dat rood! Veel plezier ermee!

1 like

:slight_smile:

Die Kamasu is ook erg mooi. Ik hoor het wel weer wanneer je die kwijt wil?

2 likes

Bedankt allen voor de leuke reacties :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha je krijgt vanzelf het berichtje :grinning_face_with_smiling_eyes:

Voor mij is dit het wel zo’n beetje inderdaad! Dus in dat opzicht heb je wel gelijk :grinning_face_with_smiling_eyes: ik ben niet zo dessert en flitser achtig, zou nog een serieuze vintage bij kunnen, ik heb er 2 maar die draag ik nooit

3 likes

Lekker hoor! Geniet ervan😎

1 like

Mooi zeg!
Veel plezier ermee.

Ik heb ook ooit een Orient in die kleur gehad:

image

5 likes

Mooie Kamasu, geniet van je NA :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst.

Ik heb hem zelf ook en ik draag hem erg graag. Heb wel het rammelbandje vervangen door een Miltat Jubilee.

2 likes

Bedankt iedereen :grin::+1:

Dat klinkt ook wel interessant, wellicht ga ik die ook nog eens bestellen :+1::grin:

2 likes

Gaaf, gefeliciteerd! Inderdaad fijne horloges, de groene is mijn zomer-beater.

3 likes