Voor de zomer had ik de RLG Atlanticus overgenomen van een forumlid, dit horloge had ik gekocht omdat ik helemaal weg was van de pastelblauwe wijzerplaat:
Echt een top horloge voor de zomer, ik heb er dan ook heel erg van genoten maar ik ging een tijdje geleden weer op zoek naar een volgende kandidaat, opzich was ik daar vrij snel uit want de Orient Kamasu Maroon zat al een tijdje in mijn gedachten, ideale opvolger voor de RLG Atlanticus daarom heb ik vorige week besloten om de RLG te verkopen en daar was niet eens een topic voor nodig.
En tegelijkertijd vond ik wederom via het forum de geschikte opvolger, deal snel gemaakt en vandaag binnen gekregen.
Ik wilde een sportief horloge met stalen band, ook een duiker omdat ik er, mocht het weer eens kunnen, er wel mee het water in kunnen. En de Orient kamasu is de geschikte kandidaat daarvoor.
Oh ja, en die rode wijzerplaat, pff😍
Meer heb ik er eigenlijk niet aan toe te voegen, ik ben niet zo van het schrijven.
Voor mij is dit het wel zo’n beetje inderdaad! Dus in dat opzicht heb je wel gelijk ik ben niet zo dessert en flitser achtig, zou nog een serieuze vintage bij kunnen, ik heb er 2 maar die draag ik nooit