NA Orient Kamasu

Ik heb hem van iemand overgenomen, waardoor ik het niet durf te zeggen. Ik vermoed niet dat deze erbij geleverd wordt, gezien het aanbod op internet. Betreft overigens wel een band van Orient!

1 like

Klopt. Heb een paar maanden geleden een strapcode gekocht voor mijn Mako 2. Idd ook inklaring moeten betalen (werd overigens niet vanuit Amerika verstuurd, maar door de fabrikant, volgens mij vanuit Hong Kong). Desondanks geen spijt van. Al denkt de portemonnee :purse: daar anders over :joy:.

1 like

Ah oké, ik herken hem nu wel! Dat is de band die origineel bij de rode Kamasu geleverd wordt :wink:

1 like

Spijtig dat hij nergens in Europa beschikbaar is :frowning:
Dus je had via de strapcode website besteld? Mag ik ook vragen hoeveel je extra bovenop de kost van de horlogeband heb moeten betalen (dus levering + inklaring enzovoort)?

1 like

Weet ik even niet meer. Even kijken of ik dit terug kan vinden. :sunglasses:

Edit: bedragen in dollar:
22mm Endmil: $ 86,99
Shipping: $ 25
Taxes: $ 23,52
Total: $ 135,51
Kan helaas niet terugvinden of ik inklaringskosten heb betaald. Hoe dan ook, ik zou de band zo weer bestellen :+1:
Gr. Wander

2 likes

Bedankt voor de moeite! Ik vind de jubilee echt mooi dus ga het misschien ook doen :slight_smile:

2 likes

Jubilee schijnt helemaal gaaf te zijn. Had ik wel voor mij Mako 2 willen hebben. Jubilee is vaak uitverkocht, dus mochten ze hem hebben liggen, snel bestellen. :sunglasses:

1 like

Behoorlijk prijzig wel, was duurder dan wat ik voor de kamasu heb betaald😅

1 like

Gefeliciteerd met de Kamusa :+1:t2::smiley:

Zijn fijne horloges :ok_hand:t2: …Heb de groene ook gehad maar het groen wilde zich niet echt laten zien…de rode wel en die is lekka :+1:t2::grin:

3 likes