NA Oriënt Kamatsu

Deze staat momenteel aan 185 euro op Chrono24, wat mij een goede koop lijkt voor een Oriënt diver met safierglas.
Ik had al de entry level exemplaren van Seiko en Citizen en wou deze er nog bij.
In een eerste vergelijk, optisch dan, valt hij er goed mee qua uiterlijk.
De afwerking is net als de andere twee netjes voor de prijsklasse.
Bijna alle reviews over dit horloge braken de stalen band helemaal af, ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven en het lijkt wel mee te vallen wat draagcomfort betreft. Dat rammelen gaat me wel een kiezel in de schoen zijn, dus ga ik eens kijken voor een Strapcode, die zijn wel goed maar met de BTW en invoerrechten erbij wat duur. Soms verkopen ze via e-Bay, maar de laatste tijd zie ik ze daar niet meer.
Hier wat foto’s:

Ik weet niet of het duidelijk is op de foto’s, maar het is de groene versie, RA-AA0004E.
Bedankt voor het kijken.

34 likes

Nice!!!

Heb totaal geen problemen met de originele band!
Las er veel negatieve reacties over maar vind hem prima!!

8 likes

Het draagcomfort is dik in orde ja, daar valt niks over te zeggen. Die blauwe is heel mooi.

Mooie aanwinst! Geniet ervan :+1:

1 like

Ja, was een tijdje opzoek geweest naar de blauwe, en geen minuut spijt van gehad.

Heerlijk horloge, blijft genieten!

Nog ene dan!!!

9 likes

Gefeliciteerd !
Leuk horloge.

1 like

Mooi horloge staat je goed om je pols, mooie lume ook. Gefeliciteerd met dit horloge, veel draagplezier.

1 like

Mooi horloge! Goeie set zo bij elkaar :muscle:

1 like

Groen is helemaal het nieuwe blauw. Én genieën kiezen voor groen.

Mooie aankoop. Verstandig ook.

1 like

Lekker rood en originele bandje. Geen klachten. :+1:
Veel draagplezier ermee Stefaan.

4 likes

Proficiat :slightly_smiling_face:

1 like

Bedankt, nog wat van die foto’s en de rode en blauwe gaan ook de verlanglijst op :rofl:

1 like

Ja want mooi blauw is niet lelijk! :rofl: :+1:
Deze is ook nog JDM.

1 like

Ga je alle kleuren dial verzamelen?

1 like

Ik heb dat idee met de Citizen NY0040 ook al eens gehad, dat is een stuk moeilijker dan met deze Oriënt reeks, maar ik ga me toch inhouden.

:joy: toch gefeliciteerd met deze NA

1 like

Ik heb ook de rode. :grin: daar is een paar maanden geleden mijn verzameling mee begonnen

1 like

Congrats.

1 like

Een zeer leuk trio aan duikers :ok_hand:

1 like

Turquoise, teal of blauw afhankelijk van het licht? Ik heb dat altijd een coole kleur gevonden. Gefeliciteerd! Top trio.

1 like