Ik heb mij even ingehouden met NA’s, maar vandaag dan toch maar de Orient M-Force plaatsen die ik overgenomen heb van gewaardeerd lid @Rens64, eerste eigenaar. Lag nu al bijna 3 weken in zijn doos, dus mag nu plaats gaan nemen in de box.
Het is echt een stoer duikhorloge die er prima uitziet en daar ik nog wel een duikhorloge kon gebruiken komt het goed uit .
Heb ik mij toch netjes ingehouden met deze NA aan te maken
Ik ben er blij mee en is een leuke aanvulling in de collectie.
Kan er wel een heel verhaal van maken, maar liever toch de specs en foto’s
De Orient RA-AC0N01B M-Force is een fantastisch duikhorloge met een in-house, Made in Japan, Orient Cal. F6727 automatisch uurwerk. movement. De Orient M-Force lijn is bekend om de ISO duikstandaarden, de hoge kwaliteit en de voortreffelijke prijs-kwaliteitsverhouding. Uiteraard heeft het horloge saffierglas en 200m waterdichtheid. Het horloge is indrukwekkend met zijn 45mm diameter en 52mm lug to lug afmeting, maar het straalt een sportiviteit uit, mede ook door de gave lunette met protection shield.
Niet subtiel, wel een prachtige tool watch!
ISO-waarden:
ISO 6425 (waterdichtheid)
ISO 764 (anti-magnetisme)
ISO 1413 (schokresistentie)
Eerste 4 foto’s zijn van Rens, de andere van huisfotograaf @Assie62 waarvoor dank
Nee Richard, deze blijft lekker op staal. Assie leent alleen (af en toe) horloges met een leren/rubberen/canvas enz band. Die passen lekker om haar pols. Staal is net iets te groot voor haar polsjes
Tack Sigrid, vår yngsta har nu kommit till Sverige. Wow, en resa runt jorden, på båten till Tyskland med bil, 9 timmars segling, sedan 7 timmar med bil till min farbror och moster där.
Så det tog mig verkligen 20 timmar att komma snabbare till Teneriffa .
Det kommer verkligen inte att hända mig, bara med flyg och sedan skulle det bli cirka 2 timmars bilresa till deras nya hem.