NA: Orient Mako III 'Kamasu'

De groene is echt prachtig, ik wilde in eerste instantie voor die gaan maar had nogal moeite om er één binnen Europa te vinden. Uiteindelijk ben ik ook wel ergens blij dat ik voor de zwarte ben gegaan aangezien ik nog een zwarte dial in mijn collectie wilde.

Dat vind ik dus ook altijd

1 like

Mooi hoor. Wanneer ik iemand met een Mako of Ray zie lopen, denk ik altijd, daar hebben we een horlogeliefhebber. Je kunt ze immers niet op iedere straathoek kopen. Veel plezier ermee!

4 likes

Klopt helemaal, dat merk ik ook vaak aan de reacties van mijn vrienden. De meeste mensen binnen mijn kring zeggen dat ze nooit eerder van het merk gehoord hebben maar als ik ze dan vertel dat Orient een zusterbedrijf is van Seiko weten ze meteen waarover ik het heb. Dan wordt het gelijk als een ‘serieus’ horloge gezien :grin:

2 likes

Ik ook! Vind het een prima logo dat ook nog wat kleur / vorm toevoegt aan de plaat.

1 like

zou je een foto kunnen plaatsen van de Kamasu naast de Ray II? Ik hoor dat de Kamasu aanzienlijk groter draagt, nu ben ik wel benieuwd :slight_smile:

1 like

Ik had dit inderdaad ook gelezen maar ik vind het persoonlijk nog wel meevallen.

2 likes

Valt heel erg mee inderdaad! Deze gaat op de lijst :smiley:
(heb al een oranje en een blauwe Ray I dus de zwarte past er mooi naast)

1 like

Het is zeker een aanrader. Zelfs op zo’n zwarte wijzerplaat is de sunburst erg mooi bij deze horloges :ok_hand:t3:

1 like