NA: Orient Mako III 'Kamasu'

Ik had mezelf nog zo beloofd om voorlopig even geen horloge meer te kopen aangezien ik vorige maand al een Seiko SNKL41K1 gekocht had. Toch kon ik de belofte aan mezelf niet nakomen…

Begin dit jaar ontdekte ik voor het eerst het merk Orient. Na veel goede reviews te hebben gelezen over dit merk heb ik na veel twijfel tussen blauw en zwart deze Orient Ray II in het blauw gekocht.

Toen ik zag dat Orient de nieuwe Kamasu uit had gebracht wist ik meteen dat dit mijn volgende Orient moest worden. Natuurlijk ben ik deze keer voor een zwarte wijzerplaat gegaan. Hier zijn wat foto’s van de prachtige duiker die ik gisteren mocht ontvangen.

En tot slot de hele collectie:

51 likes

Erg mooi :+1:t2: Enige jammere vind ik het logo :grimacing:

2 likes

Dat hoor ik wel vaker van mensen ja. Ik zelf vind het juist wel wat hebben :grin:

4 likes

Heel mooi, gefeliciteerd! Ik draag mij oriënt erg graag, fijne horloges. Veel plezier ermee!

1 like

Dankjewel, dat moet wel lukken!

Fraai zeg! Staat de blauwe ook goed vind ik, die leren band.

2 likes

Dankjewel! Was in eerste instantie nooit de bedoeling maar na een leuke avond en een aantal biertjes ben ik helaas van de fiets gevallen waardoor de originele band stuk is gegaan :sweat_smile: Volgens mij heb ik het zo aardig goed opgelost met de leren band! :grin:

1 like

Mooie Oriënt zo met deze wijzerplaat!
Geniet ervan.
Hier een Ray ravenII in de collectie, hele goede horloges voor een betaalbare prijs.

1 like

Mooie Orient, hou juist wel van dat logo :grin:

3 likes

Ik vind de Ray Raven ook erg gaaf! Een mooi ‘stealth look’ horloge.

1 like

Ik vind het ook wel mooi, het oogt naar mijn mening juist best luxe :man_shrugging:t2:

1 like

Prachtig die dial en een uitstekend merk, veel plezier gewenst met je aanwinst!

1 like

Mijn beste,

Een aantrekkelijk verworvenheid!!
Ziet er chique uit, met een hoge dosis sportiviteit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Supertof horloge :+1:
Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA Orient !

1 like

Mooie foto’s!

1 like

Mooi, veel plezier ermee, ik heb deze ook al overwogen (met de groene dial).
Zoals reeds gezegd, tophorloges voor een juiste prijs!

2 likes

Prachtig!

1 like

Een heul mooi klokkie heur

1 like

Erg mooi!

1 like