NA: Orient Mako

Kan een wat lange NA worden, te lang dan scrollen naar de foto’s :wink:. Maar uit deze NA blijkt gewoon hoe blij ik kan zijn :smiley:

Deze Oriënt behoeft enige uitleg, pas geleden had ik een gesprek met een zeer gewaardeerde oudgediende over mijn Oriënts. Zoals een aantal van jullie wel weten heb ik diverse boxen met in ieder box 1 merk erin. Nu had ik in mijn Oriënt box een gapend gat zitten dus zei tegen hem/haar moet toch nog een Oriënt erbij kopen. Box moet vol!
Nee joh zegt hij/zij ik heb er nog 1 liggen die ik maar 1 keer gedragen heb, die gun ik jou wel om je box gevuld te krijgen. Dit lid wil niet bij naam genoemd worden en dat respecteer ik natuurlijk maar ik ben hem/haar natuurlijk heel dankbaar voor dat sympathieke gebaar.
Het blijkt maar weer hoeveel aardige nieuwe en oud leden er op dit forum zijn en wat voor leuke gesprekken je met hen hebt.
Ik deed deze op de time grapher en stond echt te kijken hoe strak deze loopt. Op de eerste foto zie je dat ik te snel de foto heb gemaakt omdat ik hem opnieuw ging opstarten, geloofde dus niet dat ie 0 sec. p.d liep. Dus opnieuw opgestart maar te snel de foto gemaakt maar geloof mij horizontaal gewoon 0 sec. daarna nog even op 2 andere standen een foto gemaakt.

Deze Mako is uit 2015 (voor mij is dat al vintage lol) maar leuke aanvulling in de box.

Tijd voor wat specs en foto’s, met dank aan @Assie62 voor de foto’s
Foto’s van de box zijn van mij, is te zien ook haha.

ref: CEM65002D, ook wel bekend als de FEM65002D
Kleur Blauw
Uurwerk Mechanisch
Kaliber 46943
Hacking Nee
Reserve 40 uur, echt niet loopt ruim 50 uur
Automatisch Ja
Glas Mineral
Datum Ja
Breedte (zonder kroon) 41mm
Dikte 13mm
Lugs 22mm
Waterdichtheid 200m
Wijzerplaat Blauw
Materiaal kast Staal
Materiaal band Staal

Vanaf hier, heb ik de foto’s gemaakt is dus te zien :wink:

48 likes

Orient :+1:
Dank voor de aankoop

2 likes

Weer een doosje gevuld Ferry, lekker bezig :+1:t2:
Gefeliciteerd met je hoeveelste :man_shrugging:t3: NA

2 likes

Lol, nee jij was het niet. Jij bent pas 6 jaar lid :grin:

Dank je, zou niet weten hoeveel ik er gemaakt heb. Maar er zijn leden die dat keurig bijhouden of nakijken :wink:

2 likes

Hou je geen Excel sheet bij Ferry?

2 likes

Lief van deze gulle gever!

Gefeliciteerd met deze strak op tijd lopende NA, veel draagplezier of is het meer een gaten dichter? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hallo zeg, ik kom uit de tijd van koning Clovus. Toen werkte wij nog met een leisteen en krijt :grin:

2 likes

Mooi man, geluksvogel.
Heel veel plezier ervan.

1 like

Beide, maar ik draag echt alles hoor. Als bankzitter heb je anders niets te doen :wink:

2 likes

Mooie NA met mooi verhaal erbij. Veel plezier ermee Ferry! :ok_hand:

2 likes

Leuk! Eerste gen Mako :+1:

2 likes

Gefeliciteerd Fred!

2 likes

Mooie collectie Orients!

2 likes

Echt weer een leuke aanvulling op een aardige verzameling van een prima merk met value for money!

2 likes

Mooie, Ferry. En weer een doos gevuld!

2 likes

Mooie Orient. Gefeliciteerd met je NA!

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie aanwinst!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd !
Nu alleen nog een echte met Power reserve die zijn het mooiste

2 likes

Je hebt altijd mooiere, maar dit was een gift. Bij HR denk ik altijd aan personeelszaken, maar daar heb ik nooit een horloge van gekregen. Zat verwerkt in mijn salaris :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ik heb er ook zat met Power reserve, met een iets anders prijskaartje :smiley: en ander merk.

2 likes