Jij hebt toch ook een zwarte gehad, als ik mij niet vergis.
[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20140722_135402_zps5s2suaxc.jpg.html][/URL]
Jazeker, en was onder de indruk van de kwaliteit maar ook van het flinke gewicht. Droeg hem daarom meestal op de bijgeleverde rubber band. Intrigerende grote klok (mede door de power-reserve aanduiding). Misschien komt er ooit weer eentje…
Mooi, de zwarte moet Ik ook een keer proberen te scoren
Vet ding!!! Ook al meerdere avonden op zitten kwijlen, wel bestellen? niet bestellen?
Maar ik twijfel een beetje met deze maten en een 17.5cm pols.
Alvast veel draagplezier toegewenst
Ik heb de mijne weggedaan, zat gewoon niet comfortabel rond mijn pols (18cm). Jammer want het is echt een beest!
Tja tis ook echt een klok voor erbij voor mij dat scheelt ook misschien.
Ik heb de muur van de buren ermee beschadigd toen ik een slinger maakte op de fiets.
Double the fun!
This beast is brutal
Ik vind die witte geweldig mooi.
Ik ben een keer bijna verdronken toen ik zonder zwemvest met dat ding om van een bootje op volle zee sprong. Hij sleurde me zo naar beneden met die halve kilo. Als die Apache daar niet toevallig in de buurt was geweest had ik hier nu niet op HF rondgehangen.
Hahaha pluisjes…
Heb deze jongens ook gehad, daarmee vergeleken zijn de saturation divers supercomfortabel. Zelfs de SUN19 is meer op de pols aanwezig.
Daaaaamn… die is reusachtig
Dat stuckx ding is ook gewoon clownesk.
Die Orient is wel errrg gaaf!