NA: Oriënt Pro Saturation Diver

Ik was er al langer naar op zoek (in het zwart) maar toen ik bij toeval deze witte klatser tegen kwam was ik (en de klok ook) direct verkocht. Nu dus mede dankzij de fantastische hulp van een mede forum lid sinds vandaag deze knapperd om de pols.

Plaatjes bij het praatje…

Bij deze nog even een link met alle specs van deze hier toch niet zo heel veel voorbij komende klok.

https://orientwatchusa.com/shop/mens-watches/sel02003w0/

38 likes

Echt een horloge uit het (vooral voor Oriënt) hogere segment.:ok_hand:

Mooi, sportief en stoer horloge, veel plezier ermee!

2 likes

Goed bezig Esmond. Dat is echt een waanzinnig gave klatser!

1 like

Mijn beste,

Zó zó!!
Een pittige klok!!
Geniet er met volle teugen van!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Frisse en zomerse verschijning.
Erg fraai.:+1:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Heel mooi en stoer.

45mm breed en 17mm hoog. Da’s fors.
Draagt deze comfortabel ?

1 like

Thnx. Het is een flinke jongen inderdaad, hij draagt een beetje als een soort mix tussen de mm300 en de SUN043. Heb meerdere grote klokken en het is goed te doen hoor. Wel het liefste op staal zodat ze goed passend om de pols zitten (fijnafstelling), leer of rubber geeft vaak net wat meer ruimte (beweging) wat ik persoonlijk niet prettig vind.

1 like

Ziet er goed uit Esmond👍

1 like

Erg mooi, vooral met de lichte wijzerplaat. En om even op de details te gaan: de karteling van de bezel benadert de perfectie, super. Veel plezier ermee!

1 like

Dát dus inderdaad… wou ik ook rustig typen maar gelukkig kijk ik altijd wat ervoor wordt getypt ;-).

Mooi ding hoor!

1 like

Heb deze ook al eens op het vizier gehad, maar de lug to lug hield me tegen. Wat is jouw polsmaat?

1 like

Mooie aanwinst hoor , gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Kleine 18 cm dus niet echt fors.

1 like

Dat geeft de burger weer moed :grinning:

1 like

Altijd al een gaaf ding gevonden deze Orient. De zwarte versie zou mijn voorkeur hebben.
Veel plezier ermee!

1 like

Mooi🖒…gefeliciteerd met deze NA…

1 like

Mooi ding. Zo te zien mooi afgewerkt.

1 like

Ja afwerking is echt top, zie weinig verschil met bv de mm300. Alleen het uurwerk vs mm300 loopt vloeiender dan bij deze Oriënt.

Brok kwaliteit, gefeliciteerd! :thumbsup:

1 like

BEEST van een klok

1 like