Een tijdje geleden kwam ik tot de memorabele uitspraak “duikers, niks voor mij”.
Inmiddels twee budget-Vostok’s verder, werd vandaag de Orient Ray II bezorgd. Heb ik een duiker nodig? Nee natuurlijk niet, als het warm is, zwem ik een rondje, ik maak regelmatig een hot tub schoon en doe de afwas. Dat kan allemaal zonder horloge. Maar door die Vostok’s toch wel gecharmeerd geraakt. En Orient blijft toch ook een fascinerend merk. Dus deze Ray II voor een vriendelijk prijsje gekocht. Eerste indruk: mooi ding waarbij de heersende mening in diverse reviews wel klopt: bezel ‘pakt’ lastig en de kroon vergt wat gefrunnik. Zeker als je dat vergelijkt met zo’n robuuste kroon op de Vostok. En over de band moet ik nog eens even nadenken over wat ik daar nou van vind…
gefeliciteerd
Gefeliciteerd, veel waar voor je geld. En banden kun je vervangen
Vostoks en Orients, heerlijk!
Van de dagaanduiding krijg ik trouwens honger.
Gefeliciteerd met je aanwinst
Gefeliciteerd met je NA!
Ik pak de vaatwasser ook wel eens in of uit, maar krijg daar m’n handen niet nat bij
lekker budget ding waar vele banden op te proberen zijn
veel plezier. enuuh, … laat hem niet opde tegels vallen. daar wordt die toch anders van
De band is een gevalletje “jammer” maar daar heb je mooie alternatieven voor.
Ik vind Oriënt veel horloge voor weinig geld.
Gefeliciteerd
Congrats.
Mooi horloge! Blijkt toch een classic. Wat voor band is dat? Die valt wel een beetje uit de toon.
Mooi ding waar je geen spijt van krijgt
Heb hem zelf ook, wel direct de band vervangen trouwens, die doet imho afbreuk aan dit mooie horloge.
De mijne op een Strapcode met rechte lugs⬇️
Tja, goede vraag het huidige standaardbandje van Orient blijkbaar. Nogal een grof ding: rubber, dolfijntjes…
Prima aanwinst, ik heb er nog één van de vorige generatie, die met de dubbele kroon, veel horloge voor weinig geld. veel plezier ermee.
Mooie aanwinst, veel plezier ermee.
Nee man, er gewoon afwippen en de kliko in met dat rare stuk gebruikte trekkerband.
Verder een leuk horloge, ik vind Orient nach wie vor gewoon geinige duikertjes maken, al is dit geen Kamasu.
Gefeliciteerd !
Geniet er maar van.