Vandaag aangekomen uit Polen, een Oriënt uit de Star lijn. Een beetje de luxe lijn van Oriënt, ik zou het vergelijk met de Presage lijn van Seiko durven maken.
De Classic is met zijn 38.50mm mooi in proportie, heeft een mooie domed Dial en mineraal glas.
Ik koos de uitvoering met de goudkleurige wijzers wat naar mijn gevoel het retro aspect wat benadrukt.
Zoals vaak ik deze prijscategorie is de band niet echt super dus zette ik de Hirsch rally strap erop.
Nu een paar dagen dragen om het caliber te beoordelen.
Nog een prettige dag verder.
Oriënt, zeker deze lijn, maakt zeer degelijke klokjes! Mooie aanwinst. Heeft deze ook zo’n vreemde lugsize? De Bambino heeft volgens mij 21 en is dus een slechte bandenswapper
Deze heeft een 20 mm lug afstand en er zijn gaatjes zodat de
Push pins goed kunnen verwijderd worden.
Groeten.
Mijn beste,
Goed hoor!!
Een chique uitstraling!!
Veel draagplezier.
Orologio Signaturis Temporis.
Mooi🖒
Mooi hoor, heb ook een tijdje naar een Orient Star model zitten kijken, uiteindelijk niet gedaan omdat het model wat ik zocht moeilijk te verkrijgen was.
Jammer want je ziet ze (te) weinig hier op het forum!
Veel plezier ermee in ieder geval!
Prachtig! Ik heb zelf wel eens gespiekt naar de versie met blauwe wijzers. Maar ga je het horloge op deze band dragen of is dit tijdelijk?
Mooi horloge van een mooi merk.
Veel plezier ermee!
Gr.Wander
Voorlopig de Hirsch, die misstaat ook niet maar ik heb wel zin in een Colareb.
Groeten
Ik kocht via ebay met deze verkoper: Bekijk dit eens op eBay http://www.ebay.com/itm/391769666488
Scherpe prijzen, redelijk aanbod en snel verzonden, misschien zit daar het model tussen?
Groeten.
Das een mooie! Veel draagplezier toegewenst met je Oriënt Star
Fraai!
mooi hoor, op het logo na, dat vind ik verschrikkelijk lelijk
Tegenover het logo van de gewone Oriënt horloges vind ik dit van de Star lijn nog meevallen, maar het had inderdaad wat beter gekunt.
Groeten
Ik ben op dat horloge hopeloos verliefd geweest! En eigenlijk staat hij nog wel in mijn top 5!