Ja dat is mooi! Hij was méér dan schappelijk en ik hoop dat ik dat enigszins tegemoet heb kunnen komen
Ja hij ziet er ook meteen weer fris uit! Glaasje en wijzers konden ze dus niet meer aan komen, maar dit is ook nice.
Haha ja dit lieve kleine roze horloge heeft wel wat scheldwoorden veroorzaakt in de tussentijd
Thanks Roy
Mja wat ik had liggen stond er niet bij. Moeilijke kleur zalmroze. En zonder stalen endlinks lijkt hij nog kleiner MAAR ik heb een donkergrijze distressed leren band onderweg, misschien is dat wat! Maar het stoere staal compenseert ook iets van het zachte roze…
De nieuwe rotor hebben zij weer vervangen voor de originele… had niet gehoeven maja, ik ga er even niet meer aan zitten
Hahahah tja het zou zeker niet misstaan om een damespols. En als iemand me zou beweren dat het een dameshorloge is, zou ik het nog kunnen geloven ook.
Ik heb een vergelijkbaar model lang op de radar gehad ter vervanging van mijn gewone Orient Politician. Overigens verzinnen bij mijn weten de fans en Orient USA die namen.
Mooie NA! Je moet een beetje geduld hebben, maar dan heb je ook wat!
En tof om te lezen hoe jullie het onderling oplossen, hoe noemde iemand dat nou afgelopen week? #forumspirit
Misschien een azure blauwe rubber strap of gewoon roze, mallert
Nu ben ik het met je eens, de stalen is mooier. Nu wordt hij een beetje saaier, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
Knap horloge, gefeliciteerd! Ook leuk dat deze geen gangreserve op de dial heeft. Orient Star heeft vaak veel te drukke horloges hierdoor, maar deze is echt knap.