NA: Orient Star Explorer - Salmon Dial

Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

Ja dat is mooi! Hij was méér dan schappelijk en ik hoop dat ik dat enigszins tegemoet heb kunnen komen :+1:t2:

Ja hij ziet er ook meteen weer fris uit! Glaasje en wijzers konden ze dus niet meer aan komen, maar dit is ook nice.

Haha ja dit lieve kleine roze horloge heeft wel wat scheldwoorden veroorzaakt in de tussentijd :joy:

Thanks Roy :pray:t2:

Mja wat ik had liggen stond er niet bij. Moeilijke kleur zalmroze. En zonder stalen endlinks lijkt hij nog kleiner :joy: MAAR ik heb een donkergrijze distressed leren band onderweg, misschien is dat wat! Maar het stoere staal compenseert ook iets van het zachte roze…

De nieuwe rotor hebben zij weer vervangen voor de originele… had niet gehoeven maja, ik ga er even niet meer aan zitten :joy:

Hahahah tja het zou zeker niet misstaan om een damespols. En als iemand me zou beweren dat het een dameshorloge is, zou ik het nog kunnen geloven ook. :joy:

3 likes

Leuk verhaal!

En hij wordt natuurlijk wel gewoon geflippert hè :smile:

1 like

Orient Star is altijd +1 :+1:

Ik heb een vergelijkbaar model lang op de radar gehad ter vervanging van mijn gewone Orient Politician. Overigens verzinnen bij mijn weten de fans en Orient USA die namen.

2 likes

Fijn om tussen de (MP) oplichters verhalen te lezen hoe het ook kan.
En een al mooi horloge krijgt er een goed verhaal bij.
Top!

1 like

Mooie NA! Je moet een beetje geduld hebben, maar dan heb je ook wat!
En tof om te lezen hoe jullie het onderling oplossen, hoe noemde iemand dat nou afgelopen week?
#forumspirit

Gefeliciteerd, mooi horloge en goed verhaal!

1 like

Distressed donkergrijs leren bandje staat tot nu toe het beste als alternatief, maar nog altijd minder dan de bracelet vind ik!

7 likes

Tof ding, romantisch verhaal 🥰
Ik zou hem op staal laten.

2 likes

Misschien een azure blauwe rubber strap of gewoon roze, mallert :grin:
Nu ben ik het met je eens, de stalen is mooier. Nu wordt hij een beetje saaier, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn

1 like

Zie net de advertentie van time lort, man das een gave band op deze zalm kleurige plaat

2 likes

Knap horloge, gefeliciteerd! Ook leuk dat deze geen gangreserve op de dial heeft. Orient Star heeft vaak veel te drukke horloges hierdoor, maar deze is echt knap.

1 like

Mooie kleur, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

2 likes

@Dao, ik ben redelijk nieuw op het forum dus vergeef mijn wellicht dwaze vraag, maar betekent NA hier Not Available?

Nieuwe Aanwinst

1 like

Ahhhh bedankt! Ik kan dit horloge helaas nergens vinden op internet, anders had ik m waarschijnlijk meteen gekocht :rofl:

1 like

Als ik kon zou ik hem ook terugkopen, heb hem allang niet meer maar enige horloge waarvan ik spijt heb van verkoop :sweat_smile:

2 likes

Ahhhhh wat verschrikkelijk jammer, ik kan m ook nergens vinden. Ik vroeg me af, neigt die plaat in het echt meer naar die zalmkleur of naar roze?

1 like

Ja en door deze reacties en paar likes word ik weer opnieuw geconfronteerd met mijn ‘verlies’ :joy: hahaha

Hmm zalmroze?
De foto’s bovenaan zijn wel echt zoals ik ‘m me herinner. Meer zalm dan roze.

1 like

In het blauwe gedeelte staat dezelfde met een licht Beige plaat, mocht je interesse hebben in het model en ander kleurtje ook accepteren :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtig!

Ik verbaas me erover dat die nog niet weg is. Ze worden niet vaak aangeboden en het zijn echt toffe horloges.