NA: Oriënt Star RE-AV0001S Classic; van pakket tot pols

Weliswaar niet zo chic en luxueus als de meeste andere NA’s waar ik hier over lees, maar je moet toch ergens beginnen…
Ik was al een tijdje op zoek naar een automaat met een “gangreserve-indicator” en die bestaan ook wel, maar de meeste daarvan gaan mijn budget verre te boven. Tot ik bij toeval elders op dit forum iets las over het merk Oriënt, en wel de Star-categorie daarvan. Daar eens verder naar gekeken en zij hebben daar best veel keus in, in een prijsklasse die ik me kon veroorloven.
Eerst een beetje rondgeshopt op internet om prijzen te vergelijken en daarbij kwam ik uit op Perfuwatch in Spanje. Aldaar op 6 december besteld via Trusted Checkout van Chrono24, en vandaag kwam ups langs met het pakket. In de foto’s een reportage van het uitpakfestijn ::slightly_smiling_face:

In ieder geval een mooi klokje erbij voor de komende feestdagen…

37 likes

Fantastisch mooi horloge, gefeliciteerd ermee!

1 like

Pfff🤩 echt wel , misschien iets minder duur maar zeker wel chique. Mooie aanwinst .

4 likes

Mijn beste,

Niets mis mee!! Ziet er magnifiek uit!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ach, prijs en budget zijn relatief. Genieten, verwonderen en bewonderen is het enige dat telt.

3 likes

Prachtig horloge!

1 like

Leuk horloge! Gefeliciteerd met de aanwinst!

Groeten, Tom.

1 like

Mooie keus om de komende tijd :wink: echt feestelijk :partying_face: te maken. Genieten maar…

2 likes

Leuke Oriënt! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Als Orient liefhebber moet ik je zeggen:
Je hebt een van de mooiste Star open heart in handen. Congrats en veel plezier ermee. :+1:

3 likes

Gefeliciteerd, mooie aanschaf! Het gaat ook niet om de prijs, maar om de beleving (die jij bij het horloge hebt).

3 likes

Fantastisch horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Leuk horloge van een goed merk👍

1 like

Proficiat!

1 like

Can’t beat Orient or OrientStar.
Heel erg mooi :+1::+1:

Hele mooie aanwinst. Daar ga je veel plezier mee en van beleven.
En geloof mij maar, geluk zit hem niet in de €’s.

Dus, heerlijk genieten van deze prachtige en chique verschijning

Zal er heel mooi uitzien bij kaarslicht :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst

Ik moet zeggen: het logo van Oriënt wat ik meestal zie hier op HF, vind ik niet te pruimen. Maar dit is een stuk chiquer, mooie retro look. Veel plezier ermee!

Mooie Star!
Veel draagplezier toegewenst met de NA. :ok_hand: