NA Orient Star RE-AZ0001S

Na de commotie van mijn laatste NA toch weer een nieuwe. Afgelopen zomer 2022, zag ik dit horloge een aantal keer voorbij komen op Instagram en had besloten dit moet het worden. Terug naar een handwinder sprak mij erg aan. Via de importeur was ik er achter gekomen waar het horloge in NL verkrijgbaar zou zijn. Enfin de dag dat het op de markt kwam moest ik toch nog nadenken over de prijs en ja je raadt het al … uitverkocht. Enfin al redelijk snel kwam ik er achter waar het nog meer verkrijgbaar was, onder meer via Chrono24. Ik had besloten om even te wachten wat de prijs zou doen. Enfin eind september 2022 was ik klaar met wachten en bestelde ik het horloge, gelukkig kwam het redelijk snel binnen.

Nu heb ik het een half jaar en ik vind het nog steeds prachtig. Het horloge loopt vrij secuur, circa 2 a 3 seconde afwijking per dag. De 70uur gangreserve is ideaal. Sinds vandaag ook een nieuw bandje erbij gekocht in de kleur van de wijzers. Het leuke van het bandje wisselen is dat de look & feel van een horloge echt compleet kan veranderen. Ik ben benieuwd welke jullie interessanter vinden, het originele bruine of alternatieve blauwe?

Wat kies jij?
  • Bruin
  • Blauw
0 stemmers

Ondanks dat bijna niemand het merk kent krijg ik toch vaak complimenten, dat vind ik erg leuk omdat het toch buiten de bestaande paden is van de grote bekende merken. Wat onbekender heeft voor mij altijd een bepaalde charme.

Tot slot het promotie filmpje wat mij deed besluiten…deze moet ik hebben
https://youtu.be/-y_T299S2pU

14 likes

Bijzonder horloge.

1 like

Veel plezier met je NA✌🏻

1 like

Van harte met de nieuwe aanwinst! Mooi horloge

1 like

Heel mooi horloge! Gefeliciteerd en geniet ervan met volle teugen !

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Blauw staat heel fris :+1:t2:

1 like

Een skeleton die best goed afleesbaar is :+1:

Mooi (sub)merk ook, Orient Star. Zijn prima horloges. Ik draag die, die ik van Don @Ruit had overgenomen, nog steeds met veel plezier. :blush:

2 likes

Leuke skeleton! :+1:

Doet me denken aan de Poljot International Tsar Alexander skeleton die ik ooit had.

1 like

Euh, Tsar Nicolai II :sweat_smile:

Had nog foto’s.

2 likes

Yep. Het merk heeft bij mij ook een speciaal plekje. Daarnaast, wanneer je iemand spot met een Orient, dan is het in 9 van de 10 gevallen een horlogeliefhebber.
Geniet van deze aanwinst ! :+1:

2 likes