NA: Orient Star SAF02003W

Beste HF Vrienden,

Bij deze wil ik graag mijn nieuwe aanwinst showen.

Ik was opzoek naar een leuk dressy horloge, niet te groot en ook niet TE dressy.
Zelf heb ik voor de stalen band gekozen zodat ik deze altijd nog op een mooie leren band kan zetten.

In het verleden heb ik ook orient star gehad en ook deze valt absoluut niet tegen! Wat een fenomenale afwerking voor het geld zeg! Zie ook het mooie dikke sexy plexi :smiley:slight_smile:Mooi in-house orient automatisch uurwerk met een boterzachte winding.
De band is ook van mooie kwaliteit en zeer vergelijkbaar met de seiko jdm presage modellen zoals de sarx.
De maat van 38,5mm vind ik ook erg prettig.

Ook weer een lekkere stroopwafel van Serious watches en veel extra goodies, ook een 45 min aan de tel zitten ouwehoeren over Japanse horloges met Mark.

Bij deze de foto’ s: eigen en paar van inet

41 likes

Schitterend Jurgen! Van harte met deze stijlvolle aanwinst! :slight_smile: :+1:

1 like

Thnx!

1 like

Gaaf :sunglasses::+1:

Oeh die is mooi, gefeliciteerd! Mijn eerste automaat was een Oriënt, blijf een zwakke plek houden voor dit merk!

Mijn beste,

Ziet er schitterend uit!!
Mooie wijzers!!
Ik wens je er een fraaie tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie NA gefeliciteerd en veel draag plezier.

1 like

ja die blauwe wijzers zijn supermooi!

1 like

Prachtig

Gefeliciteerd! Strakke kast, mooi maatje. :ok_hand: Ga je veel plezier van krijgen.

Deze doet het ook prima op een blauw leertje, met drilled lugs een eitje om te wisselen.

1 like

Mooi! Geniet ervan

Nu op cognac

2 likes

Nice! Even wennen. Maar het went snel :wink:

Mooiste uitvoering tot nog toe…combo van de blauwe wijzers met de cognac leren band…zeer fraai

Nu ik deze zie, moet ik zeggen dat ik dit logo veel mooier vind dan t normale Oriënt logo.