Bij deze zou ik graag mijn nieuwe aanschaf willen showen
De orient star SDK05002B.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al heel lang een orient star in mijn collectie wilde hebben.
Voorheen had ik een online haat/liefde verhouding met deze klok, de ene keer wilde ik hem hebben de andere keer vond ik hem toch tegenvallen.
Naarmate de tijd verstreek en ik deze vaker aan het bekijken was hoe erger mijn verlangens werden naar deze Orient.
De knoop doorgehakt en door de extreem vriendelijke service van Seriouswatches vandaag op de mat gekregen.
Ze hebben voor mij deze nog zelf gedropt bij postnl om hem vandaag op de mat te kijken.
Wat een prachtklok in het echt, de kwaliteit is echt meer dan ik had gehoopt!
De orient star is te vergelijken met een Seiko sarx qua kast en afwerking.
schakels in de band zijn zeer mooi geslepen en het polijstwerk is strak en hoogwaardig.
Gefeliciteerd ermee.
Oriënt(star) betekend heel veel horloge voor het geld. Meer dan prima afwerking en vaak met extra features, zoals de vaak toegepaste gangreservemeter.
Gewoon niks mee.
Veel plezier ervan
Gefeliciteerd met deze aanwinst en veel plezier ermee! Orient is echt wel een mooi merk en heeft mijn waardering weten te winnen. Een Star staat nog wel op mijn wensenlijstje; de bovenstaande zou voor mij een te drukke wijzerplaat hebben, hoewel hij wel in balans is en mooie techniek laat zien.
Proficiat!!! Daar ga je veel plezier aan hebben…
Ik heb de versie met een leren bandje.
Het enige (kleine) nadeel aan die van mij is: het stotteren van de kleine secondewijzer.
Maar dat valt na een paar weken niet meer op(of je moet er bewust op letten…
Voor de rest (heb deze al meer dan 1 jaar) issie voor mij helemaal top!!!
Leuk merk! Mooie details op deze open wijzerplaat…
Sinds een paar weken draag ik om de dag weer mijn Classic want die is toch wel erg mooi en erg geschikt voor de feestdagen
Overdag verliest hij een paar seconden en met een dagje rust face down haalt hij die weer in, zo blijft ie mooi constant.