Wordt weer eens tijd dat ik een NA aanmaak . Van mijn grote HF vriend @Meistersinger (Jasper) weer een horloge overgenomen, alweer de 4e. Daar dit nu de 5e Orient is, moet er natuurlijk een kleine box voor komen. Dit mag dan wel een LE zijn, maar ik ging in dit geval echt voor de dial. Is die mooi of niet? Sorry Jasper dat ik je in dat andere topic met Meisink verwarde, ouwe knar he
Moet zeggen een zeer net horloge, precies zoals in de advert. beschreven. Deze gaat straks wisselen met de Brunmontagne want de lume zijn prachtig op deze Orient. Ben ik er blij mee, ja dus
Specs, natuurlijk weer copy-paste uit luiheid en de eerste 5 foto’s zijn van Jasper, rest gemaakt door personeel. Pfff wat ben ik lui zeg, zal eens wat vaker op topics moeten reageren
Orient Triton 70th anniversary Limited Edition nr. 2029/2500
ref. RA-AC0K05G00B
Rose Gold Tone roestvrijstalen kast
Lederen band
Automatisch uurwerk
Kaliber: F6722
Saffierkristal
Gouden wijzerplaat met kleurverloop
Analoge weergave
Lichtgevende wijzers en markeringen
Gangreserve 40 uur
Datumweergave
Uni directionele roterende ring
Kroon vastschroeven
Geschroefde achterkant van de behuizing
Gespsluiting
200M waterbestendigheid
Aan zelfkennis geen gebrek maar ûh, nog vaker reageren …
Sorry, ik ga off topic! Over je NA, de Orient: Mooie aanwinst en ik wens je, voor zover dat nog lukt met zoveel horloges, veel draagplezier.
en ook een mooi exemplaar
binnenkort kan je op elk “only topic” wel een horloge plaatsen
je verzameling begint indrukwekkend te worden
draag hem met plezier
Zal je hem toch hebben met nummer 666, nou dan kan je je lol op.
Ja een HORLOGEbox . Zat nog te zoeken naar een Orient met een gele plaat met datum, niet te vinden dus. Ook niet op de site van Orient. Staat geel bij hen gelijk aan 666, hoop van niet. Maar als iemand een Orient met een zomerse geel kleurtje weet, hoor ik het graag.