Gaaf! Origineel houden al zou ik als het de mijne wat kijken of is de krassen uit het glaasje kon laten polijsten. Geniet ervan!
Mooi zeg, de uren wijzer is echt heel apart
Ja neig ik toch ook naar nu ik 'm een dagje draag de cijfers op de bezel laat ik wel opnieuw lakken, denk ik, en wellicht toch een iets minder bol saffierglaasje erop. Maar dat komt sowieso pas in het nieuwe jaar.
Als het de horlogemaker lukt het glaasje zonder schade uit de kast te drukken kan ik 'm altijd nog mee geven mocht ik het horloge ooit verkopen
Neh, hier hoort plexi op. En trouwens een tip, het plexi kun je polijsten met een beetje tandpasta, werkt precies het zelfde als polywatch.
Mooi horloge, geniet ervan.
Ga ik mee aan de slag! thnx voor de tip Misschien is het ook meer dat de randen van het glas een beetje dof zijn wat me een beetje tegen staat.
Is polywatch nog wel aan te raden trouwens? Of werkt tandpasta net zo goed met een beetje ‘elbow grease’?
Die bezel ziet er prima uit, persoonlijk zou ik er niets aan doen. Het glaasje polijsten lijkt me een goed idee en zal ‘m gelijk een frisse uitstraling geven.
Is een oude truc, vintage liefhebbers weten dit. Je krijgt een fantastisch glimmend resultaat. Een beetje tandpasta op de top van je vinger en dan rondjes draaien over het plexi, hierna met een ligt vochtig doekje schoon wrijven Dat bolle plexi is juist de charme van horloges uit deze periode.
Helemaal mee eens, het glaasje is super🤩
alright! Ik post wel een voor en na foto straks
En niet te hard drukken op het plexi, wel veel rondjes draaien. Dat gaat er weer uitzien als nieuw
Thnx! Flink verschil inderdaad! Nog een aantal lichte krasjes na het polijsten, maar voor mij goed genoeg voor nu. Het plexi is een stuk helderder gelukkig! Zoals beloofd een foto:
voor:
Na:
Top!
Wat een verschil
Dat poetsbeurtje heeft het glaasje goed gedaan. Ziet er veel frisser uit👍🏻
Thnx! Perfect zo vind ik zelf
Prachthorloge👌
Gefeliciteerd met je NA. Super leuk horloge
Waaauw. Mooi horloge!