NA: Oris 65 42mm

En ja hoor; daar was de ‘NA’ al…:wink:

Een poosje wat rustiger gedaan met horloges en flipperen, maar ‘het gevoel’ is als een boomerang weer teruggekomen. Prima en helemaal goed!

Na eerst weer iets actiever te zijn geworden op het (bezoeken van het) forum kwam er een ook een topic over de Oris 65 42 vs 40mm voorbij. De 42mm, welke ik al langere tijd mooi vond, kwam ineens wel heel dichtbij toen bij @Sjoepert de 40mm ‘won’…

Direct actie en er een PB’tje aan wagen en inmiddels hangt de Oris te pronken om mijn pols! Heerlijk klokje hoor! Dank @Sjoepert!

Nu weer ff doorsparen en op naar de (hoogstwaarschijnlijk) Omega PO. Kan ik dan icm mijn ‘G’s’ relaxen, afwisselen en genieten. Want wees eerlijk; een paar ‘G’s’ voor erbij in het weekend is ook heerlijk en écht zorgeloos knallen…

Ff een snelle foto van de iPhone:

44 likes

Mooi! :+1:

1 like

Mijn beste,

Ziet er welwillend uit!!
Een fraaie klassieke uitstraling!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

yes ! Gefeliciteerd man. Alleen nog op nato, of ook staal/leer in het vooruitzicht ?
image

image

Het glas is fijn he…

6 likes

Mooi hoor!

1 like

Dank Frans! Heb/ draag jij m zeg ook al een tijdje?

Het glas is idd heel erg mooi. Dat maakt deze toch wel een écht af. Ook de plaat kan mij erg bekoren. Soms tegen het zwarte aan, andere keer weer een prachtige donkerblauwe gloed; prachtig!

Nu idd alleen nog op de nato. Alhoewel ik moet zeggen dat dit wel een van de betere nato’s is die ik heb gehad, zowel qua looks als kwaliteit, gaat er nog wel wat anders komen. Laat ik het er op houden dat nato en ik niet zo’n hele goede combi zijn…:wink:

Ik neig op dit moment naar de rubber strap van 21mm.

1 like

Wauw… prachtig…
Geniet ervan.

Lijkt mij een goede keuze, wel kwaliteit monteren dan he… minder verdient ze niet.

Ik draag de 40mm op leer, is met de bronzen bezel dus qua sfeer wel weer anders… een sfeertje dat om leer vraagt.

1 like

Gaaf horloge! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Ziet er erg mooi uit !

1 like

Trouwens zelf ook in het bezit van een Oris sixty five maar deze gaat eerdaags de verkoop in complete set doos banden etc. Dus nog even genieten maar.

7 likes

Lekker hoor! Geniet van je nieuwe aanwinst! :smile: :+1:

1 like

Sow,die band staat verrassend goed zeg

1 like

Super aanwinst :grin: gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met deze NA :+1::+1:

1 like

Ja klopt, sta daar ook van te kijken . Goeie keuze zeg.

Die tropic van Oris bedoel je toch gewoon ? Die zit wel echt fantastisch hoor…daar voel je echt niks van.
Ik heb hem zelf niet gekocht, omdat ik wist dat het staal moest worden. Leer heb ik nog als back up, maar draag t nooit meer. Als je toch niet zo van een nato bent, zou ik zeker die tropic eens ergens gaan passen.

1 like

Gefeliciteerd! De Sixty-Five is altijd mooi.

Hangen met me G’s? Iets zegt mij dat ik niet begrijp wat je met G’s bedoelt, G.

1 like

Waarschijnlijk zo een plastieken Casio. Schokbestendig.

:v:

1 like

Van harte! Altijd leuk een oris diver!

:beers:

1 like

Inderdaad een tweetal G-shocks.

Alhoewel ik de 65 nog altijd om mijn pols heb hangen…:wink:

Van harte…het is en blijft een topper! :ok_hand:

1 like