NA Oris 65 BICO

Na lang dubben toch de trekker overgehaald en deze Oris 65 BICO aangeschaft. Ik had nooit gedacht ooit nog eens een bi-colour horloge aan te schaffen. Het is zo jaren negentig! Maar ik ben zo blij met deze bijzondere combinatie van staal met brons! :heart_eyes:. De manier waarop het brons combineert met de inkt-blauwe wijzerplaat met gouden accenten is echt prachtig. Ik heb geprobeerd dit te fotograferen.

49 likes

Heel gaaf! Heeft Oris toch wel een mooi horloge gemaakt zo!

1 like

Ziet er goed uit! Ben ook benieuwd hoe die op leer of rubber er uit zal zien, volgens mij kan je daar ook wel veel moois mee doen. Gefeliciteerd met de aanwinst, geniet er lekker van.:sunglasses::+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Mooi man, fijne creatie van Oris!

1 like

Ik ben geen fan van goud-staal maar dit is best cool… en ik ben heel benieuwd hoe het brons gaat patineren!

1 like

Proficiat, heel mooi.

1 like

Super tof horloge :star_struck:

1 like

echt SUPER gaaf!!

1 like

Heel mooi horloge.
Gefeliciteerd !

1 like

Dat denk ik ook. Ik heb nog een vintage bruin lederen band van Colareb. Die zal ik er binnenkort eens op zetten. Gr Don

1 like

Gefeliciteerd met deze Oris, inderdaad een verrassend mooie combinatie van staal met brons, geniet ervan :+1:

1 like

Gefeliciteerd!
Veel draagplezier, geniet er van. :+1:

1 like

Veel plezier. Mooi exemplaar!:ok_hand:

1 like

Mooie combinatie zo. S&G ben ik geen fan van, maar dit werkt wel voor mij. Veel plezier ermee! :+1:

1 like

Proficiat, geniet er van!

1 like

Fraaie Oris Don! :ok_hand:

De kleur lijkt me lastig te vangen want hij lijkt zo puur zwart, maar mooi is-ie zeker. Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Op de eerste foto is de inkt blauwe kleur nog het beste zichtbaar. De kleur is heel lastig op foto te krijgen inderdaad

1 like

Ben minder van brons en nog minder van bico, maar …
Dit is wel een gaaf horloge. Gefeliciteerd

1 like

Héél mooi, veel draag en kijkplezier :ok_hand:

1 like