NA Oris 65 Bronze (40mm)

Mooi setje, vooral de 65.
Geniet van jullie fraaie aanwinsten.

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

“Dat is zeker voor dat forum” Ehm, ja

3 likes

En nog eentje van die grote groene kroon
(36mm variant)

4 likes

:smiley: tell her thank you :ok_hand:t2: Leuk om te zien, mooie aanwinsten!

1 like

Mooi, mooi, veel draagplezier, beide :+1:

1 like

Ik weet niet zeker of ik de hare niet mooier vind. Die bronzen rand is wel dik. Als in cool. :+1:

1 like

Goeie keuze!

De Tudor BB58 prijkt sinds Baselworld dit jaar ook op de shortlist, maar sinds kort is de interesse toch een pak minder na het bekijken van een aantal reviews op Youtube. De BB58 oogt wat saai en de Oris 65 vind ik dan wat frivoler ogen met toch een vrij klassieke toets.

En binnen een paar maanden denk ik er waarschijnlijk totaal omgekeerd over… :smile:

2 likes

Ik vind dat bronzen randje wel gaail! :+1:

1 like

Mooie aanwinsten, veel plezier ermee. :+1:

1 like

Prachtig de bronze!. Heb er een potje voor aangemaakt!

1 like

Prachtige aanwinsten :slight_smile: Oris blijft toch een schitterend merk, kan niet missen!

2 likes

mooi hoor gefeliciteerd

1 like

Erg fraai! Heb de initiële 65 met die gekke cijfertjes op tropic en ben daar helemaal weg van als zomers horloge. Denk voor de wintermaanden de bronze te kopen op leder.

2 likes

Prachtige horloges. Heel veel draagplezier. Oris is top!

1 like

Had het WATCH Jaarboek 2019 gisteren bij Punte afgeleverd. Is een mooi exemplaar geworden kan ik jullie vertellen.

1 like

Proficiat met deze beide horloges!!! :clap::+1::clap:

Ik wens jullie beiden nog veel draag en kijkplezier met jullie horloges!!! :+1::clap::+1:

1 like

Mooie aanwinst! :heart_eyes: Veel plezier ermee ! Mooi accent met die bronzen duik ring :ok_hand:

1 like

Heb je goed gedaan, als je een paar uur later was geweest, dan had ik ‘m niet gekregen. Inderdaad mooi kijk en lees plezier!

Gefeliciteerd, erg mooi de 65 :wink:
Ben me aan het oriënteren op een 65 maar twijfel zelf inderdaad wat bij het bronze, wellicht moet ik dat ook eens in het echt gaan bekijken haha.

Veel plezier ervan!

1 like