NA Oris 65 Bronze (40mm)

De batterij van de Tissot van mijn vriendin was leeg. Dus wij naar de plaatselijke juwelier, Punte in Utreg. De mede eigenaar van Punte is een oude bekende, wat een bezoek net iets leuker maakt.

Uiteindelijk zijn we met een nieuwe batterij en bandje voor de Tissot plus onderstaande de deur uit gegaan.

De Big Crown voor haar, de 65 voor mij.

Sinds Baselworld 2018 staat deze Oris Divers Sixty-five Bronze samen met de Tudor BB 58 op mijn wish-list. Ik had beide nog niet in het echt gezien, bij de Oris was ik vooral benieuwd naar de bronze bezel (iets te bling-bling?). Maar de voorkeur ging in de basis uit naar de Oris; sympathiek merk en dito prijs (in vergelijking tot…)

Dus bij Punte eerst de 40mm 65 om; sodeknetter, dies lekker!

Voor de vorm ook nog even de nieuwe movember gepast, de Hulk van Oris (groene aquis), een Pelikaan, een 42mm 65 met stalen band en nog wat, dat me zo niet meer te binnen schiet.
De 65 mocht dus mee naar huis op een leren band. In de deal een tropic meegenomen die ik vandaag al kon komen ophalen.

Ik kreeg er de nieuwe Watch 2019 vandaag ook nog bij; geinig!

Nog wat plaatjes.
Ik ben vooral benieuwd of en hoe de bronze bezel rand gaat veranderen!


Met zijn concurrent


De specs


En om de pols

60 likes

Nice! Proficiat!

1 like

Mooi. Gefeliciteerd met de mooie orissen. Die van je vriendin is ook gaaf en verdient ook wel foto’s!

2 likes

2 erg mooie exemplaren

2 likes

Fraai! Leuk zo saampjes! Echt tof.

1 like

Wat een mooie Oris die duiker,prachtige vintage uitstraling.
Hij wel aan de prijs zeg met die 1900 euro.

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan hoor, zo met z’n tweeën, een nieuw horloge om de pols!!
Ik wens jullie er derhalve een aangename tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel erg leuk duo!
En goede keuze die 65 versie.

1 like

Prachtig duo Miel…nogmaals van harte :+1:

1 like

Supermooi horloge, gefeliciteerd. Prachtige lijnen van de zijkant en dat brons geeft net een beetje extra. Veel plezier ervan.

1 like

Heel mooi allebei die horloges! En Punte is inderdaad een fijn adresje in Utrecht

1 like

Gefeliciteerd, mooie aankopen! Geniet er van in goede gezondheid!

1 like

Mooie horloges, van harte! :+1: :smile:

1 like

Very nice :+1:

1 like

Leuk, lekker genieten!

1 like

Congrats,die big crown is ook wel heel gaaf

1 like

Ik zie trouwens niet wat er nu zo big is aan die crown, rare jongens daar bij Oris

Foto’s van die groene volgen nog

3 likes

Mooi hoor, heel veel plezier en draagtijd in gezondheid toegewenst!

1 like

Mooi! Vooral die groene (sorry)
Niet gek, batterijtje gaan halen en terugkomen met twee nieuwe aanwinsten. Gefeliciteerd!

1 like

Goede zaken gedaan :smiley::+1:t2: Heb je ook nog een mooie wristshot van de Big Crown?

1 like