NA: Oris 65 x Momotaro

Echt een hele mooie Oris. De 65 is sowieso een mooie ranke duiker maar deze versie is helemaal top!

1 like

Hij is prachtig!
Ik vind de jeans strap eigenlijk ook wel heel gaaf :sunglasses:

2 likes

Eens. Top aanwinst Jasper,

2 likes

Mooie aanwinst Jasper!:ok_hand:

1 like

Echt heul chique!

1 like

Heel gaaf ! :star_struck: :+1:

1 like

ik gluur hier al even in het lauw naar een leuke 65. die had ik op de site gezien, ik vond hem daar niet mooi - maar je foto’s bewijzen het tegendeel :heart_eyes: wat een knap ding !
zowel op jeans als tropic is hij mooi… ik wil denk ik de (bravere?) blauwe op leder

succes ermee

Zo’n kleur dial, daar wordt je toch vrolijk van ! Gefeliciteerd met je NA. Ik vind trouwens de jeans band wel geslaagd, moet ik eerlijk bekennen. Deze Oris kan het hebben.

1 like

mooi ding! gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Een Virginia-class kost ongeveer 2,8 miljard, maar dat is in dollars dus als je het naar euro’s omrekent valt het wel mee.

2 likes

Leuk leuk leuk! Mooi ook dat de dial-kleur wat uitloopt naar de randen toe.
Heel veel draagplezier deze zomer! En daarna weer verder naar de volgende? :see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil: :wink: :facepunch:t3:

1 like

Bedankt voor de reacties! :+1::smiley:

Ik moet het ook nog zien, maar nu is hij echt rosé goud, dus dat mag gerust wat donkerder worden :slight_smile:

250 euro voor een jeans? Dat krijg ik thuis niet verkocht :sweat_smile:

Daar wordt een mens altijd blij van inderdaad :wink:

Bedankt! Je zit er nochtans niet zo veraf met je Deauville :slight_smile: Dat is mijn 2de favoriete zomer 65, na deze uiteraard.

Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam regelt dat wel voor je :wink:

De jeans strap is inderdaad verrassend mooi, had ik niet gedacht op het eerste zicht. Het is een dikke strap zonder echt stug te zijn, ik ben er best van onder de indruk en ik ga die zeker dragen in de koudere dagen!

Die productrenders zijn altijd ver ondermaats, niet te begrijpen. Maar daarom is een rondje passen altijd de moeite. Zeker de 65 collectie, voor ieder wat wils! Toppers :slight_smile:

5 likes

Haha ik ga er altijd vanuit dat de NA’s blijvers worden :joy:

Beter dan dit wordt het wel niet in zijn categorie (denk ik) :thinking: :see_no_evil:

1 like

Een Zwitsers Japanse samenwerking.
Geweldig!

En wat een mooie aanwinst!

1 like

Prachtig horloge, heeft lang in mijn top drie wishlist gestaan.

1 like

Leuk verhaal om te lezen en vooral: prachtige foto’s!
Gefeliciteerd met deze aanschaf en geniet ervan. :ok_hand:

En wat betreft no-dates kan ik me vinden in je mening.

1 like

Gaaf hoor! Bedankt voor het leuke verhaal, kunnen we mooi meegenieten!

1 like

Hele mooie, gefeliciteerd! Vind persoonlijk die jeans strap erg leuk er bij.

1 like

Heb hem ook een keer gepast. Mooi horloge met heel mooie wijzerplaat!

1 like

Fraai! Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like