Was even in de positie dat ik de Tudor BB58 en BB54 naast elkaar kon dragen maar het was toch iets te ‘gilty’ in de horlogebox.
In het begin van de horlogereis, na de Seiko 5 ben ik heel lang voor Oris aan het rondkijken geweest maar het was er op de 1 of andere reden nooit van gekomen.
De 65, Big Crown, Aquis. Ik vind het stuk voor stuk prachtige modellen.
Voorwaarde voor de BB58 vervanger was zeker een rubber strap. Draagt heel comfortabel voor mij. Kwam ik toch weer Oris uit.
Via een voor mij bekende verkoper werd een Oris Aquis 39,5mm uit 2024 aangeboden. Deal snel beklonken en wachten (iets langer dan normaal ivm eindejaars periode) op het pakketje.
Aangenaam verrast door de uitstraling en de leuke maat van deze duiker en vermoed dan ook dat deze veel draaguren zal krijgen.
De band vond ik in het begin iets te bling maar moet zeggen dat ik deze al weer meer weet te waarderen. Morgen toch eens aan de slag met de bijgeleverde tool ivm de aparte schroefjes en de rubber band.
Eens @FransT en het is inderdaad een bonkje, maar een duiker mag dat wel hebben vind ik.
2 andere horloges zijn vrij plat dus eens een keer wat anders.
Welke maat had jij? Ja leuk afwisselen tussen staal en rubber nu!