NA: Oris Aquis 43

Aanvankelijk ging ik gisteren met een vriend voor zijn eerste luxehorloge: een tag heuer carrera. En ik moet zeggen, mooier dan gedacht!

Maar ken je dat, je ziet een horloge van een vriend die ook in de hobby zit en je denkt, die moet ik hebben.

Dus je stuurt heen en weer om een ruilvoorstel te doen en jawel hoor, we spreken af op diezelfde dag nog. Dus nadat we zijn horloge hadden opgehaald gingen we achter die van mij.
Sommigen onder jullie kennen het wel, een ruildeal ergens op een parking langs de autostrade, 's avonds laat dus enkel wat flauw kunstlicht van een lantaarnpaal.

Je praat wat, je ruilt en je bent terug naar huis. Sommigen onder jullie kennen me ondertussen ook al en ik kan het niet laten om daags nadien mijn NA een badje te geven en de band/kast onderhanden te nemen.

Bij deze was dat dus echt nodig:

Maar goed, het gebruikelijke keukensponsje voor de brushed delen, en dan vervolgens afplakken:

Om dan volle gas met de cape cod te beginnen (ik kan nog altijd niet wennen aan de geur). Nou, mn cape cod ging van roze naar zwart, maar dat maakt niet uit als je dit resultaat te zien krijgt:

Alles even opgeblonken, afgespoeld en afgedroogd en ik ben een zeer tevreden man! @nasty_joe89 nog eens merci om 's avonds laat tijd te maken en voor de ruil! (altijd fijn als forumleden kortbij wonen en vrienden worden)

66 likes

@Chelmswood , wow de gesp heb je mooi aangepakt. Veel plezier met de horloge

3 likes

Leuke hobby hebben we toch. En een leuke Oris, gefeliciteerd!

3 likes

Perfect gedaan, gefeliciteerd

1 like

Goed gedaan. En gefeliciteerd met je mooie horloge.

1 like

Mooi gedaan, ziet er weer fris uit. Maar stomme vraag : heb je de strap verwijderd en andersom terug gezet aan je horloge. Op de eerste en derde foto zit je sluiting andersom op je pols. Of is het een spiegelbeeld foto ?

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Een mooie herkansing!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Stoere Oris. Plezier ervan!

1 like

Nope, geen weerspiegeling, heb je goed gezien! De strap was in 2020 vervangen bij een service en hij stond er ondersteboven op, dus ik heb die inderdaad omgedraaid :smiley:

Staat hij nu zoals foto 1 of foto 3. Ik kreeg namelijk mijn Oris ( same colour - same model ) vorige week binnen en dacht dat mijn strap ook op z’n kop zat :face_with_monocle: , vandaar mijn vraag. Ik vermoed dat 3 juist is.

1 like

De foto met de tattoo :stuck_out_tongue:

1 like

Gefeliciteerd!

Die gesp heb je echt superstrak gekregen zeg, mooi gedaan :grin:

1 like

Zoals die rode staan ze nu ook bij mij

Gefeliciteerd met het mooie horloge!

1 like

Gefeliciteerd met die prachtige Aquis :ok_hand:t2:
En bedankt voor de reminder, had er zelf helemaal niet meer aangedacht om dat te doen :sweat_smile:

4 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Mooie knaller van een NA en mooi opgelapt, die gesp!

Veel draagplezier!

1 like

Lekker ding man!

1 like

Mooie Oris!

Heel mooi gepoetst ook :grinning:
Geniet ervan!

1 like

Mooie oris :+1:

1 like