Maar ken je dat, je ziet een horloge van een vriend die ook in de hobby zit en je denkt, die moet ik hebben.
Dus je stuurt heen en weer om een ruilvoorstel te doen en jawel hoor, we spreken af op diezelfde dag nog. Dus nadat we zijn horloge hadden opgehaald gingen we achter die van mij.
Sommigen onder jullie kennen het wel, een ruildeal ergens op een parking langs de autostrade, 's avonds laat dus enkel wat flauw kunstlicht van een lantaarnpaal.
Je praat wat, je ruilt en je bent terug naar huis. Sommigen onder jullie kennen me ondertussen ook al en ik kan het niet laten om daags nadien mijn NA een badje te geven en de band/kast onderhanden te nemen.
Om dan volle gas met de cape cod te beginnen (ik kan nog altijd niet wennen aan de geur). Nou, mn cape cod ging van roze naar zwart, maar dat maakt niet uit als je dit resultaat te zien krijgt:
Alles even opgeblonken, afgespoeld en afgedroogd en ik ben een zeer tevreden man! @nasty_joe89 nog eens merci om 's avonds laat tijd te maken en voor de ruil! (altijd fijn als forumleden kortbij wonen en vrienden worden)
Mooi gedaan, ziet er weer fris uit. Maar stomme vraag : heb je de strap verwijderd en andersom terug gezet aan je horloge. Op de eerste en derde foto zit je sluiting andersom op je pols. Of is het een spiegelbeeld foto ?
Nope, geen weerspiegeling, heb je goed gezien! De strap was in 2020 vervangen bij een service en hij stond er ondersteboven op, dus ik heb die inderdaad omgedraaid
Staat hij nu zoals foto 1 of foto 3. Ik kreeg namelijk mijn Oris ( same colour - same model ) vorige week binnen en dacht dat mijn strap ook op z’n kop zat , vandaar mijn vraag. Ik vermoed dat 3 juist is.