NA: Oris Aquis Calibre 400 blauw 41.5mm

Dank! Ga ervoor :slight_smile:
Ben ook wel heel benieuwd hoe de 400 mij gaat bevallen komende tijd. Heb er in ieder geval wel een goed gevoel over.

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi en veel draagplezier gewenst.

1 like

Erg lekkere wijzerplaat! Geniet ervan :ok_hand:

1 like

Prachtig, zowel voor- als achterkant.

1 like

Hele mooie NA, gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooi hoor :ok_hand:t4: En ORIS : Altijd goed :sunglasses:
Dat uurwerk is wel wat hoor, doen ze goed.

1 like

Super mooie Oris :heart_eyes:

1 like

Prachtige aanwinst :+1:!
Proficiat !

1 like

Nogmaals dank allemaal voor de leuke reacties! Erg leuk. Mijn eerste real life indruk van de 400 is tot nu toe goed. Helaas had ik bij het opendraaien van de kroon wel weer het typische Oris-probleempje (met nadruk op ‘pje’) dat ie er wat lastig uitschoot. Misschien is het de nieuwigheid, geen idee. Maar er is goed mee te leven. :slight_smile:

De rotor is echt prachtig en een enorm verschil met de SW200-1 (ook prachtig hoor). Hij draait echt bij elke miniscule bewewing en je hoort het geklik van de veerton. Ik ben echt heel benieuwd hoe deze gaat bevallen. Daar zal ik t.z.t. wel een stukje aan wijden.

2 likes

Prachtige aanwinst , veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooi :ok_hand:

1 like

Absoluut mooi!

1 like

Gefeliciteerd :heart_eyes:
Enjoy👌

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Heb zelf ook een paar Oris horloges omdat omdat het gewoon een top merk is met hele toffe modellen en een mooie afwerking. Geniet ervan.

1 like

Prachtig horloge, veel geluk ermee.

1 like

Gefeliciteerd !
Ja Oris is een pracht merk goede kwaliteit.
Mooi blauw.

1 like

Al een tijdje onder de indruk van de Aquis, wat is het toch een gave klok, gefeliciteerd! Mooi verhaal ook over de Calibra 400. Ik ga me er toch eens meer in verdiepen en hoop deze nog eens aan te schaffen.

1 like

Erg mooie Oris Erwin en een mooi NA Verslag. Dit is een mooi initiatief van Oris om naast het nieuwe handwinder uurwerk nu ook deze eigen automaat op de markt te brengen. Het merk Oris stijgt op de horloge ranglijst. Sellita maakt idd. uitstekende uurwerken, in mijn nog maar een jaar oude Oris zit een van de laatste ETA Calibers, maar van mij had het evengoed Sellita mogen zijn. Gefeliciteerd en veel plezier met jouw mooie Oris Aquis Calibre 400 gewenst!

1 like

Prachtig deze Caliber 400. Verfijnd stukje Oris eigen techniek. Congrats! :ok_hand:

1 like