Topper, geniet er van, maar dat moet lukken.
Erg mooi, gefeliciteerd!
Veel draagplezier.
Bij wie heb je hem gekocht in Italië?
Wat een beauty!!!
Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd! Een blauwe wijzerplaat is altijd fijn!
Veel plezier ermee en meer foto’s mogen altijd, he!
Erg mooi! Proficiat!
Ik ben nooit een mega fan van dit model geweest, maar deze…
Die blauwe plaat is gruwelijk gaaf!
Bedankt allemaal, ben er erg content mee.
Na eerst via het forum een zwarte gehad hebbende, wist ik het al vrij gauw, de Oris Aquis Date is/wordt een blijvertje. Ik vind de maatvoering goed, chique band maar ook stoer, prachtige wijzerplaat en bezel, en dan heb ik het nog over de zwarte met mat zwarte bezel. Ten tijde van de aanschaf was de blauwe variant ook al in het vizier, maar niet erg beschikbaar. Eerst maar eens proberen en ervaren. En dat beviel dus wel!
Ondertussen via Chrono24 ook een blauwe gevonden in de stalen band uitvoering bij een Italiaanse Oris AD. Prettig contact gehad, en in het achterhoofd gezet. Eerst maar eens deze zwarte binnen het forum aanbieden. Dat liep niet niet echt soepel, totdat @ChowMonkey zich over een paar verschillende modellen begon te buigen, waaronder een Aquis. Stoute schoenen aangetrokken en een PB gestuurd, na wat beïnvloeden via “wat draag je vandaag” en reacties op zijn topic, ging de kogel door de kerk: een nieuw baasje voor Zwartje, afgelopen vrijdag was het zover.
Oris-loos het weekend door, en passant meteen ook de rest van alle horloges eruit en verkocht. Via Chrono24 meteen weer offerte opgevraagd en daarmee gereserveerd. Weer prettig contact gehad met mail en het voorstel van de dealer om buiten chrono24 en PayPal het horloge aan te schaffen. nog wat eraf gepingeld (450 euro) van de listprijs en gratis expressverzending met volledige verzekering. Zaterdag betaald via hun website en vandaag netjes in de bus met DHL met nog wat goodies in de doos!
Het horloge is uiteraard het zelfde, maar toch door de blauwe, lichtelijke sunray en de glimmende zwarte bezel, weer anders, het lijkt meer dimensie te hebben. Nu zit ik er hele de tijd mee te kantelen om het licht te vangen… Ik heb het via www.granarelli.it gekocht, prima verlopen en zeer correcte afhandeling.
Errug mooi.
Daar ga je hopelijk veel plezier van hebben.
Wow wat een prachtig horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst!
Ik schrok me het lazarus… stofje
Meteen ook maar geregistreerd via My Oris op Oris.ch, scheelt weer een extra jaar garantie (nu 3 jaar)
Mooi! Spijt van de verkoop van mijn eigen Aquis… heeft die dealer nog meer blauwe dial horloges liggen…?
Prachtige versie, gefeliciteerd! Ik had de zwarte en geprobeerd deze blauwe wijzerplaat bij Oris (servicecenter en dealer) te kopen maar mocht niet van Oris.
Volgens mij niet, ik had een sale…
Erg mooi…gaat me weer geld kosten… en bedankt he:laughing:
Veel draagplezier!
Echt een super klok.Heeeel mooi!!
Van Baal Nijmegen ?
Geweldig mooie aanwinst gefeliciteerd
Die heeft er inderdaad wel een liggen, maar 1650 vind ik te veel… over 8 weken ga ik naar Indonesie, daar haal je een nieuwe voor 950… wellicht dat ik daar een meeneem.