NA Oris Aquis Date gradient blue

Hij…of is het een zij? Nee, een hij. Hij is binnen.
Erg blij met het horloge. Hij ziet er erg strak uit.
Meteen gewisseld van de rubberen naar de stalen band. En nog wat met hele, halve schakels en de fijnafstelling gepie…gespeeld.
Zit nu perfect en ik vind het horloge niet zwaar dragen. Ik draag mijn horloges wel strak onder de knobbel.
Meteen een vraag aan ervaringsdeskundigen. Hoort bij de losse stalen band niet een setje extra tubes/schroeven te zitten? Die zaten er niet bij.

Hier een snelle foto van het horloge:

Zo nu wil de vrouw eerst een nieuwe slaapkamer. Dus dat wordt shoppen bij de woonboulevard, Raffito en de schilder…

Voorlopig even geen andere horloges meer…:fearful::pensive::thinking::thinking::thinking:

16 likes

Mooi horloge (heb hem zelf ook :stuck_out_tongue: )
Had de mijne op een stalen band gekocht maar had hier geen extra tubes bij. Waarvoor denk je die nodig te hebben?

Mooi horloge!. Veel plezier op de woonboulevard :yum:

Dankjewel.
De tubes als reserve voor als ik met het wisselen van de band eens een schroef kapot / minder fraai maak.

Dankjewel. Gaat lukken.
Het leven is geven en genomen worden…ik bedoel nemen. Toch?

2 likes

Prachtig horloge. Gefeliciteerd ermee.

Bij de rubberbanden die ik achteraf gekocht heb zaten altijd 'n extra set bandaanzetboutjes bij. Ik zou niet weten waarom bij de stalen versie dat niet zo zou zijn.
.
.
Elf.

Dankjewel.
Ik dacht al dat ze erbij moesten zitten.
Ik zal eens mailen met der Michael.
Wanneer ik wat meer tijd heb zal ik ook wat betere foto’s plaatsen.

Zeker! Ik vind het een goede deal :slight_smile:

Top !!! Veel plezier ermee :+1:

Oja jij kan hem natuurlijk afwisselen met de rubberen band.
De schroefjes tussen de schakels vond ik vrij fragiel maar die bij de bandaanzet wat minder.
Zelf heb ik dit horloge gekocht omdat ik de stalen band zo mooi vind maar als je vaak wisselt is een extra setje tubes wel handig idd.

Thanks.

1 like

mooi, mooi, maar dat wist ik al, ben benieuwd naar de extra pinnen… zodra ik deze ook heb laat ik weten of deze er wel bij zitten. Ben nog in blijde afwachting.
Heel veel plezier met deze kanjer😀

Hij is moooooi !
Veel plezier ermee…

Nog even volhouden :laughing:

Dankjewel.
Gaat lukken.

1 like

:anguished:

Mooi ding. Bij de mijne zaten wel extra pinnetjes bij.

De winkel heeft de extra pinnetjes mogelijk met een ander horloge meegestuurd (4 pinnetjes in plaats van 2).
Als dat zo is komen ze van die koper richting mij en als dat niet zo is ga ik ervan uit dat de winkel het oplost.

2 likes

Mijn beste,

Een mooie verworvenheid hoor!!
Veel plezier ermee!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dankjewel.
Ik ben er ook erg blij mee.
Ook u een goede nachtrust toegewenst en morgen is het weekend (voor degenen die op zaterdag niet mogen werken that is) dus geniet ervan.