NA: Oris Aquis Date

Gisteren de AD in mijn woonplaats waar ik mijn eerste Oris BC ook al kocht bezocht om een Aquis, Titan C en nog wat uit te gaan proberen. Mijn interesse lag bij de Aquis maar de Titan C mocht er ook zijn, maar m’n polsen wilden helaas niet mee bij deze. Maar wat een horloge en lekker licht door de titanium natuurlijk.
De Aquis small second ging me iets beter af op de pols maar het gewicht icm de stalen band vond ik niet zo leuk.

Dus terwijl mijn madame wat ringen aan het passen was, had ik ruim de tijd om tot de conclusie te komen dat mijn eerste keuze, de Aquis date mij het best stond.

Ze zeggen soms, uit het oog uit het hart, maar ik kan alweer snel wennen aan het vakmanschap en de kwaliteit van Oris, niet alleen wat betreft het horloge maar ook de sluiting en rubberband getuigen van de zorg die besteed wordt aan de producten van dit merk.

Niet iets dat ik direct bij een duiker verwacht, de glazen caseback, maar het stoort me hoegenaamd niet. Als Oris zegt dat dit beestje 30 Bar aankan zal dat wel zo zijn.

De wijzerplaat heeft iets satijnachtigs, combineert heel mooi met de keramische bezel en de oranje lume, die absoluut niet schreeuwerig overkomt.

Om de pols:

Lumeshotjes:

Bedankt voor het lezen :thumbsup:

John

36 likes

Hele mooie klok hoor! Staat je erg goed.
Ik wens je heel veel draagplezier

1 like

Blijft een fraaie duiker dit. Geniet ervan!

1 like

Topmerk dat oris. :+1:
Veel plezier ermee, maar dat gaat lukken. !

1 like

Prachtige aanwinst. Veel polsplezier toegewenst.:+1:

1 like

mooie klok hoor, van harte!

1 like

Dat is een mooie omschrijving !!
Deze Orisguy zegt “well done”. Real watches for real people.
Gefeliciteerd.
.
.
Elf.

1 like

Leuk samengevat John…
Enne, staal is onderweg. Hele mooie set zeker met het staal erbij om af te wisselen👍

1 like

Mooie klok en leuke pet ook nog👍
Ik had trouwens de banddelen omgedraaid, dat zat net iets comfortabeler
Omdraaien

2 likes

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Veel draag-genot met deze appetijtelijke aanwinst!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Mooie Oris, veel plezier er mee!

1 like

Heel mooi! Ik kan er inmiddels over meepraten. :+1:t2:

2 likes

Ha! Ik kan de jouwe niet direct terugvinden. Is dat die blauwe zoals van @GMTplus1 ?

2 likes

Ik heb hem pas net. Is de oude van rik inderdaad. Even nog een paar dagen dragen dan een NA maken. Maar ik ben zeer positief verrast. :+1:t2:

2 likes

Proficiat! Geniet ervan… Imo de beste keuze, 46mm was net te :wink: Deze staat ideaal :thumbsup:

1 like

Je zou voor minder hé met zo’n tophorloge :kissing::kissing_smiling_eyes:
Ook super tevreden hier!

1 like

Gaaf dit. Mooie band ook :thumbsup:

1 like

Prachtklok. :ok_hand::+1:

1 like

Na een maandje de moed bijeengeraapt om de bandwissel te doen :grin:
Helaas aan één zijde een schroefkop kapot gedraaid wegens muurvast waardoor ik de sluiting niet helemaal in het midden kan positioneren. :cry:
Ach ja, als er iemand ideën heeft hoe je zo’n stiftje zonder schroefkop kan verwijderen hou ik me aanbevolen :wink:
Anders best tevreden van deze metalen band op de Aquis.

Ja … zo ziet ie er top uit​:heart_eyes::+1:
Maar uhh…toch weer die ‘verrekte’ Locktite bij het nieuwe model dus?

1 like