Van harte met deze kanjer!!
Stiekem ook een favoriet van mij…
Geniet ervan!
Heel mooi! Veel plezier ervan.
Mooie aanwinst. Geniet er van!
Vraagje. De band past nu exact met microadjustment op de ruimste stand. Maar om zeker te weten dat hij in Suriname niet te strak gaat zitten wil ik een schakel erbij zetten en de microadjustment weer wat strakker. Nu heb ik kleine schroevendraaiers uit zo’n horlogekitje maar die zijn te groot. Welke maat schroevendraaier kan ik hiervoor het beste gebruiken?
Edit
Forget it. Heb alsnog een passende schroevendraaier gevonden…
Veel draagplezier toegewenst met de Aquis ChowMonkey!
Van harte gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst en met het mooie kwartet dat je nu in de box hebt zitten.
Ja ik heb er wel naar gekeken ondanks dat ik de man van staal ben Vind ze nog vrij prijzig moet ik zeggen maar ik sluit het niet gelijk uit. Het heeft microadjustment dus ik kan er ook in de tropen goed de lengte mee afregelen. Zou leuk zijn als ik deze dan zou kunnen krijgen in een felle kleur zoals geel of lichtblauw.
Gefeliciteerd, erg mooi horloge👍daar ga je veel plezier van hebben! Leuke collectie trouwens!
Gefeliciteerd! Oris maakt prachtige duikers met een eigen gezicht en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Kan niet missen!
Gefeliciteerd, mooie duiker.
Gelukkig maar, heb net de vervanger hiervan besteld …
Gefeliciteerd!
Ik denk dat je hier met veel plezier naar zult blijven kijken.
Groeten van zijn broer
blijft een mooie klok , veel plezier ermee