Al enige tijd op zoek naar een aanvulling op mijn kleine collectie. Best nog wel getwijfeld maar uiteindelijk toch de zeer fraaie Oris Aquis Date van @GMTplus1 overgenomen. Dit is een horloge wat het in het echt zoveel beter doet dan op een foto. De kwaliteit spat eraf. Een zeer fraaie bracelet erbij. Ik ben in mijn nopjes…
Mooie duikert hoor 
Gave aanwinst! Proficiat!
Ik zou ook zeker even naar de rubberen band kijken, die is fantastisch!
Helmaal met je eens, topper!!
Mooie nieuwe aanwinst, van harte.
En veel draagplezier natuurlijk!
Dat maakt 2 van ons! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. 
Mooie aanwinst, fraai ‘clean’ ontwerp. Veel plezier er mee!
Nogmaals gefeliciteerd! Het is idd een topper, de enige reden dat ik hem zelf niet heb zijn de lugs. Lastig banden wisselen maar voor de rest absoluut een parel!!
Mooie klok, ik er er ook een gehad. Toch wat spijt gekregen dat ik hem weg heb gedaan.
Mooi hoor. Gefeliciteerd. Geniet ervan!
Mijn beste,
Bijzonder fraaie aanwinst!!
Ik wens je er veel plezier mee. 
Orologio Signaturis Temporis. 
Pracht horloge. Top!!!
Heel mooi!
Gave upgrade zo.
Veel reisplezier ermee.
Ik neem je Blumo mee 
Dit is 'm geworden, dus!
Mooie aanwinst! Veel plezier ermee!
Mooi strak ontwerp en toch dat beetje bling ![]()
Geniet ervan!
Voorlopig is dit de stand. Hier ga ik het de komende tijd mee doen. Nu de 10 piece box vervangen voor een 5 piece box. Dan is er nog ruimte voor 1 die er voorlopig niet komt maar waar ik dan wel over na kan denken af en toe.
Gefeliciteerd ermee. Lekkere Oris.
Staat super bij, oa. het barbecueën.
Laat het vlees erdoor niet verbranden !!!
Cheers,
Elf.
Veel draag plezier, ik heb ook beide banden voor mijn Aquis. Zowel op staal (titanium) als op rubber is hij super.
Metaal heeft mijn (lichte) voorkeur 
Hahaha. Morgen grote BBQ, veel mensen. Sta al in de keuken e.e.a. voor te bereiden.
Hahahaha. Het water loopt mij al door de mond. Wel een actiefoto met de Oris/barbecue maken hoor.
Eerst zomercarnaval in Rotjeknor en dan bbq ??
Veel lekker plezier morgen!
Elf.