NA: Oris Aquis Gradient Blue

Vandaag van @Vogelenzang Oris Aquis overgenomen.
Foto’s op HF deden me over de streep trekken, wat een prachtige wijzerplaat. Vandaag bij de overdracht bleek dat deze irl nog mooier is. Heerlijk comfortabele band, met wat haarlijntjes. Hoef ik me iig geen zorgen over te maken dat ik ze als eerste veroorzaak.

De Aquis komt in de plaats van de Oris Diver Date die op het moment dat ik een verkoop topic wilde aanmaken in beslag werd genomen door mijn zoon. “Ga je die te koop zetten? Dat is je mooiste horloge. Dan wil ik hem wel voor mijn verjaardag volgende week.” Volgende week wordt hij 18 dus wel een moment om hem aan een horloge te helpen.

Daardoor is het horlogepotje bijna helemaal leeg ipv redelijk gevuld.

Hierbij een paar snelle foto’s gemaakt met telefoon, van het weekend maar met beter licht wat betere foto’s plaatsen

33 likes

Mooi deze NA! Geniet ervan…
Goede beslissing de TT1 lekker in de familie te houden , ik vind deze eigenzinnige kastvorm weer steeds leuker worden :smiley::+1:

1 like

Nice! Geniet ervan!

1 like

Schitternd horloge, volgens mij van jou geweest !:wink:

Haha… dat zou zo maar kunnen. Ik heb de gradient 3 keer gehad inmiddels :see_no_evil:
Maar ja, indeed… die van Vogelenzang is mijn Oris geweest. Heeft m toch nog even volgehouden daar :smiley::+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde verworvenheid!!
Ziet er zeer fraai uit!!
Ik wens je er een uitmuntende tijd mee.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig!

Niks mis mee toch? :rofl:

1 like

Mooie aanwinst!

Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Nee helemaal niet… er zijn ergere dingen in de wereld :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliteerd

1 like

Veel plezier ervan en top cadeaus voor uw zoon!

1 like

Onwijs mooi !!

Heel veel draag plezier gewenst … aan jullie beide ! :wink:

1 like