NA Oris aquis lederen band

Beste mede HF gasten,
nog nooit een topic geschreven, dus bij deze een korte om mee te beginnen.

Misschien al wel 1.5 jaar geleden begint een vriend te roepen dat ie een band wil voor zn Aquis, een lederen.
De meeste wat ik gevonden kon krijgen waren met gesp-sluiting.
Ik heb hem er eigenlijk verder nooit over gehoord maar ik wou m dus op vouwsluiting.
Hier op t HF een gezocht topic gemaakt, maar eigenlijk niks uit voort gekomen op adressen om te bestellen na.

Zo geschiedde

Deze dus die gebruikt word op de rubberen band.
Vervolgens contact gelegd met @Ko-Banden .
Hier op volgende leer uitgezocht, stiksel doorgegeven, en @Ko-Banden foto’s doorgestuurd van de vouwsluiting met maten.
Aan de hand daarvan toch besloten de sluiting naar meneer op te sturen.
En vervolgens geduld hebben wat natuurlijk redelijk lastig is​:joy::joy:, maar resultaat is er.




Erg geslaagd resultaat.
Tijdens t hele proces leersoorten en kleuren voorbij zien komen en zodoende band besteld voor mn eigen chronomat en vervolgens ook nog een voor mn seamaster.
Hier kom ik later op terug :wink::+1:

15 likes

Mooie band. Met een Ko bandje kan je niet mis gaan.

1 like

Goed gelukt hoor!

Ko heeft voor mij in 2016 ook een leren band gemaakt voor de aquis met een zelfde soort sluiting.
Draag echt perfect.

Veel plezier er van.

1 like

Kun je nog het water in met je duiker?

2 likes

:hushed: zijn er mensen die met een duiker het water ingaan dan? :roll_eyes:

3 likes

Tuurlijk kan dat. Al is het maar één keer :wink:

1 like

Ergens heb je wel gelijk ja. Maar ik geloof dat er ergens n topic is waar de discussie aan bod is geweest wie er allemaal met zn klokje t water in gaat!

Ik stelde een vraag en trok (nog) geen conclusie.

1 like

:joy: ik snap dat t geen kwade bedoeling van je vraag was, maar de vraag zelf zegd genoeg natuurlijk. N duiker is op leer gelijk geen duiker meer

Volgens mij zijn hier vaak de zogenaamde ‘zomerklokjes’ voor bedoeld. De dure duikers blijven dan thuis en voor de zomer En in het water wordt dan een goedkoop alternatief gezocht…

1 like

Zo ik dus ook. Vorig jaar wel met mn breitling de zee in geweest, maar hoeft maar 1 ding fout te gaan (kroontje per ongeluk niet goed, of pinnetje breken ofzo) en is dan toch zuur geld. Ik ga van de zomer met mn seiko t water in

Kun je als vent met een gouden day-date de stad in?

Uiteindelijk moet een horloge gewoon passen bij de persoon en gelegenheid

1 like

Ik persoonlijk vind dat je met een gouden day date gerust de stad in kunt. Risico alleen dat ze je bestellen of erger beroven, maar ik vind dat t gewoon zou moeten kunnen. Naar de vraag of je met je duiker op leer t water in kunt: nee want je band is afgeschreven

De vraag is vooral: waar wordt je voor besteld :face_with_hand_over_mouth::wink:

1 like

:joy: bestelen

1 like

Mooi gedaan :+1:t4:
Dikke sluiting is het hè :grin:
En ach, zwemmen doe je met wat anders, lekker belangrijk.

1 like

Ik zit nog nog niet zo lang op dit forum dus Ko-banden een berichtje sturen lukt nog niet. Ik heb deze week een Oris Aquis overgenomen met een rubberen bandje. Kan ik op deze manier contact maken met Ko-banden. :grinning:

1 like

Dat kan! @Ko-Banden potentiële klant hier :moneybag:

1 like