Ik was al even op zoek naar een nieuwe duiker.
Eerst was het plan om mij opnieuw een SMP aan te schaffen, maar een iets ouder model waar een krasje meer of minder niet zou uitmaken. Het moest namelijk een daily beater worden.
En dan opeens kon ik deze mooie Oris van slechts twee jaar oud op de kop tikken.
Het is een echte toolwatch, lekker stevig en robuust en door de ceramic bezel kan ie ook wel tegen een stootje. Ik vind de rode accenten en de grijze wijzerplaat echt top.
De kroon, die zich aan de andere kant bevindt, zorgt voor het extra draagcomfort en geeft het horloge wat speciaal.
Sommige mensen zijn niet echt voor de dikke gesp, maar deze maakt het horloge net robuuster. Ook kan de band, door de gaatjes en de 5 extra micro-adjustments, perfect op de gewenste maat instellen zonder dat er in de rubber gesneden moet worden.
Kortom een lekker stoere klok!
Snel wat pics in de auto genomen.
Fraaie klok! Mooie kleurstelling ook. Zelf ook al eens eerder eentje gehad en destijds na een paar maanden weer geflipperd voor iets anders, maar er zit toch weer over te dubben een Aquis terug te halen… (of wellicht weer een nieuwe MM300).
Ik vind het een plus, zeker voor een 43mm, de kroon duwt nu niet zo snel meer in de hand. Het is in het begin wel wat aanpassen voor datum en uur te herzetten en voor op te winden, maar klok gewoon ondersteboven draaien en het werkt als een 0300 kroon.
Hij is mooi, met dat rood
Enige minpunt vind ik dat deze geen zichtbpdem heeft. Een dichte caseback toch?
Met een vissie erop (een Manta als ik me goed herinner)