Vorige week plaatste ik op het “incoming” topic heel stoer dat ik een Davosa en een Oris Aquis blue zou ophalen deze week. Dit bleek nogal voorbarig.
Op 5 minuten afstand van de Davosa bleek de verkoper de spelregels nog wat te willen veranderen. Onverrichter zake dus weer omgekeerd en weer 100km terug. Thuis nog even op marktplaats kijken naar de Aquis met blauwe dial, zie ik ineens een source of life limited Edition staan. Doordat de eerder genoemde deal niet door was gegaan, had ik het beetje extra budget ook voorhanden. De onderhandeling eens gestart om te kijken of we er uit zouden komen. Bleek het forumgenoot @Number4 Luuk te zijn. We waren het snel eens over de prijs van de Oris. Nog even gekeken naar een inruil, nachtje over geslapen, en afgesproken!
Op de ochtend van de afspraak krijg ik een berichtje van Luuk, hij blijkt bij aankoop bij Van Baal de verkeerde doos en garantiepas meegekregen te hebben. Hij heeft gebeld met de winkel; zij beloven de doos en papieren naar mij op te sturen, dus we hebben de afspraak gewoon door laten gaan! Gister heb ik het horloge dus opgehaald bij Luuk, en zojuist is de postbode geweest. Keurig netjes alles ontvangen en een mooie Oris pet als extra goedmakertje.
Wat een prachtig horloge! Mooie grijs/azuurblauwe sunburst dial. Alles in perfecte staat!
@Number4 bedankt voor de gezellige overdracht, ik ben er erg blij mee!
Overigens kwam er op Facebook nog een mooie Seiko SPB105j1 voor een mooie prijs voorbij. Ik heb dus geen spijt dat de Davosa deal niet is doorgegaan. De NA maak ik morgen, moet nog mooie foto’s maken😉
Hele hele goede keus! Ik heb hem zelf ook en tot nu toe heeft dit horloge mijn “collectie” aardig uitgedund. Als ik een ander horloge koop, dan gaat hij vaak snel weg omdat de Aquis toch mooier is