Het lijkt vandaag wel de dag van de Oris NA’s en ik mag hier ook in mee doen
Niet heel lang geleden sloeg de twijfel bij mezelf een beetje toe, ik wilde eens wat verandering in de collectie.
Nu flipper ik regelmatig wat op en neer, maar steeds een beetje op zoek naar een blijvertje.
Een aantal te koop advertenties hier, elders op het web en anderhalve week later, had ik de collectie flink uitgedund. Voor ik alles verkocht had, was ik vorige week eens bij een Oris dealer binnen gelopen om de Divers 65 in 42mm te passen. Ik wilde graag weten hoe ik hem vond staan. Ik heb al een Aquis small seconds en een tweede Aquis er bij, ik wist het niet in eerste instantie niet… De 65 beviel me eigenlijk wel goed, dus nog even door met de verkoop en inmiddels ook even gaan zoeken wat er te vinden viel bij de verschillende handelaren.
Uiteindelijk kwam ik uit bij ten2two en daar stond de Aquis titanium date, al 2 keer eerder was hij aan m’n neus voorbij gegaan, de twijfel sloeg toe.
Dagelijks ging ik even langs de website om te kijken of hij er nog was. Uiteindelijk @SuperC een berichtje gestuurd en gevraagd of hij hem even kon reserveren, niet heel veel later had ik de knoop al door gehakt.
Twee Aquis kan makkelijk, het zijn tenslotte twee hele verschillende!
Vanochtend vroeg stond de postbode voor de deur om me blij te maken met het pakketje
Tenslotte nog een foto, mag uiteraard niet ontbreken!
Samen met de small second;