Gaaf! Mooie kleur!
Heel mooi, ook de kleurstelling is erg mooi. Geniet ervan!
Fantastische klok, ikzelf heb al verschillende duikers gehad, waaronder een SMP en een BB, en ik blijf erbij mijn Aquis moet niet onder dorn voor deze 2 toppers.
Zit met hetzelfde dillema als waar jij in hebt gezet. Oris Aquis of toch een Tag heuer 300m… blijf de Aquis een hele mooie vinden, zeker als ik jou foto’s dan weer zie
Mooie dingen blijven de Aquis modellen. Heb zelf een zwart/oranje gehad. Ik kan je de rubberen band ook zeker aanraden, een van de meest comfortabele banden (met geweldige sluiting) die ik ooit had!
Mooie kleur jouw Aquis. Ik heb lang zitten twijfelen tussen deze en die met de gradient blue wijzerplaat. De laatste is het uiteindelijk geworden, maar wanneer ik jouw foto’s bekijk kan ik zo maar weer gaan twijfelen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Prachtige aanwinst gefeliciteerd
Gefeliciteerd ermee. De mooiste versie denk ik. Maar enigszins bevooroordeeld ben ik wel.
'k Heb 'm zelf ook.. Echter wel de 40mm uitvoering.
Veel plezier ervan toegewenst.
.
.
Elf.
Met een Aquis kun je in mijn beleving niet fout zitten. Prachtige duiker.
(heb er zelf ook één, dus ben niet helemaal onbevooroordeeld)
PS welke “derden” heb je eigenlijk om advies gevraagd? hebben er duidelijk weinig kaas van gegeten
Deze staat hoog op de “wish list” Mooie aanwinst.
Zeer mooie klok! Van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Wat is die mooi hé!
Gefeliciteerd man!
Sorry, die geniet nu van een klokkenluidersbescherming.
Erg mooi. Ik heb tot nu toe steeds getwijfeld over een grijze wijzerplaat, maar hier past het gewoon. Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd, heb dezelfde gehad.
Prachtig model die Aquis
Nice!!
In de dikke van Dale , zocht ik het woord ‘‘klatser’’ op.
Staat daar gewoon een foto van jouw Oris!
Wat een dikke klatser in de perfecte kleur ook , enjoy!
Geweldig horloge. Ik heb de aquis zelf in het zwart maar deze kleur bevalt me erg goed. Gefeliciteerd met de aanschaf en dat je er nog lang mag van genieten.
Prrachtig.
Congrats