NA: Oris Aquis

Al maanden zat ik te twijfelen om voor een Aquis te gaan maar telkens weer haakte ik af op adviezen van derden. Hij zou te groot, grof, lomp en zwaar zijn. Een keer zat ik op het punt om er een van een forumlid over te nemen maar uiteindelijk toch maar weer de boot afgehouden.

Tot vandaag.

Vorige week gewoon de stoute schoenen aangetrokken en hem maar gewoon proberen. En wat een klok is het! Ja hij is grof, groot en redelijk zwaar voor mijn 17.5cm pols maar voor mij niet te. Hij voelt zeer degelijk aan en kan wel tegen een stootje. Zoals bekend zijn de lugs vrij kort dus hij past eigenlijk perfect op mijn (platte) pols. Kortom: gewoon een hele stoere duiker.

Is het een blijver? Voorlopig wel. Deze Aquis past in mijn zoektocht naar een voor mij ultieme duiker (die ik nog niet gevonden heb). Het plan is om er een goede tijd van te genieten totdat ik iets tegenkom wat mij meer aanspreekt. En wie weet komt dat moment wel nooit :wink:

Dank voor het kijken! En dan nu de foto’s:

47 likes

Nice! Mooie kleur ook. :thumbsup:

1 like

Mooi !!!
Gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1:

1 like

Welkom bij de Aquis club, allemaal leuke mensen… Garantie al verlengd op Oris.ch?

2 likes

Goede tip, ga ik meteen doen!

erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Hele stoere en mooie kleuren combinatie! Echt tof, gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst…top!

1 like

Mooie kleur, en duidelijk, :+1:

1 like

Blijft mooi. Toffe kleur ook.

1 like

Prachtig horloge. Gefeliciteerd :+1:

1 like

Very nice indeed. Sjiek en stoer.

1 like

Super mooie klok! Blijvertje wat mij betreft :+1:
Gefeliciteerd.

1 like

Sluit me aan, mooie klok en prima kleuren combi. Veel en lang plezier er mee!

1 like

Die is wel erg mooi, veel plezier ermee!

1 like

Mooi Bas! :thumbsup:

1 like

Gaaf! Prachtige kleur

1 like

Mijn beste,

Robuuste schoonheid!!
Zeer fraai!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Blijf het een mooie klok vinden, helemaal niet groot of lomp.

Op rubber nog mooier!

1 like

Hele mooie aanwinst!

Veel plezier ervan!

1 like