NA: Oris Artelier Complication + vraag bandje

Ik was al enige tijd op zoek naar een wat netter horloge. Veel rondgekeken op het forum en online maar ik zag soms door de bomen het bos niet meer.

Elke avond ook even hier in het blauwe gedeelte even kijken of er iets moois tussen zou zitten. Uiteindelijk via marktplaats deze Oris tegengekomen. Toen ik hem zag vond ik het meteen een topper!

Ik kwam al snel tot een akkoord met de verkoper (die overigens ook op het forum zit, maar ik weet niet onder welke naam :grin:). Uiteindelijk voor gekozen om het op te laten sturen. Dit was nog wel even spannend met grotendeels vooraf betalen, maar is gelukkig helemaal goed gegaan. Het kan dus gelukkig wel allemaal netjes!

Toen het horloge binnenkwam voelde ik direct dat het goed zat, wat een prachtig ding! Hoewel ik normaal echt heel erg van de stalen banden ben, denk ik dat dit horloge nog mooier zou staan op een leren band. Ik heb echter vrijwel geen ervaring met leren banden en welke goed van kwaliteit zijn. Ik zoek dus een moie leren band die hierop past; voorkeur voor zwart (21mm). Het budget is max zo rond de 100 euro, ik hoor graag wat jullie zouden aanraden!

Dan natuurlijk de plaatjes:

32 likes

Fraai! Veel (draag)plezier … :ok_hand:

1 like

Heel erg mooi.
Veel draag plezier!

1 like

Mooi ding! Ik zal persoonlijk voor een donkerblauwe band gaan, die bij de indices/sterrenhemel past.

2 likes

Mijn beste,

Altijd interessant om te zien, zo’n horloge met maanfase!!
Mooi hoor!!
Ik wens je er dan ook een hemelse tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Erg mooi horloge! :star_struck: Altijd leuk een maan complicatie.

Bandje staat 'm ook top trouwens.

1 like

Blauw is op zich ook nog een optie, maar ik denk dat zwart makkelijker te combineren is met veel kleding.

De indices liggen ook tegen bijna zwart aan :slight_smile:

1 like

Ik vind deze Oris ook heel mooi! Gefeliciteerd!

Mooi zou er een Alligator omdoen zeer sjiek geheel dan

Hele mooie Oris, gefeliciteerd! :grin:
Mocht je nog iets in 21mm zoeken, volgens mij heb ik nog wel wat liggen

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Mooie aanwinst, van harte gefeliciteerd! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Groeten van die van mij, aan blauwe lederen Oris band met vouwsluiting.

Heel veel plezier ermee gewenst! :+1:

Op horlogebanden.com kan je vast een bijpassend bandje vinden binnen jouw budget, of anders gewoon via Oris. :wink:

3 likes

Gefeliciteerd met deze goede keuze. Ik ben het met je eens dat de horlogeband veel uitmaakt. Ik draag mijn Oris afwisselend op staal/leer en het lijken wel 2 verschillende horloges!

image

5 likes

Heel mooi ,gefeliciteerd met je aanschaf.

1 like

Het is een plaatje! :ok_hand:
Veel draagplezier ervan en succes met de zoektocht naar een lederen band.

1 like

Die is inderdaad prachtig. Gefeliciteerd!

Ik zou eens kijken naar een donkerbruine crocoband of een mooie donkerblauwe.

1 like

Mijn juwelier zei vroeger dat zwart leuk is als je 80 bent. Ik zou hier ook voor donkerblauw gaan.

1 like

Erg mooi, denk dat een donkerblauwe leren band met bijvoorbeeld alligatoropdruk hier ook heel mooi op zal staan!

1 like

Wat is ORIS toch een fijn merk! Veel draagplezier.

1 like

Thanks! Als je daar leuke leren banden bij hebt dan hoor ik het graag :grin:

Thanks, die blauwe is ook erg mooi! Ik ga even op de site kijken :slight_smile:

Groot verschil inderdaad! Des te meer reden om er ook een leren band bij te halen!

Ik ben ook al 30+ :joy:

3 likes