NA: Oris Artelier Complication + vraag bandje

Ik was al enige tijd op zoek naar een wat netter horloge. Veel rondgekeken op het forum en online maar ik zag soms door de bomen het bos niet meer.

Elke avond ook even hier in het blauwe gedeelte even kijken of er iets moois tussen zou zitten. Uiteindelijk via marktplaats deze Oris tegengekomen. Toen ik hem zag vond ik het meteen een topper!

Ik kwam al snel tot een akkoord met de verkoper (die overigens ook op het forum zit, maar ik weet niet onder welke naam :grin:). Uiteindelijk voor gekozen om het op te laten sturen. Dit was nog wel even spannend met grotendeels vooraf betalen, maar is gelukkig helemaal goed gegaan. Het kan dus gelukkig wel allemaal netjes!

Toen het horloge binnenkwam voelde ik direct dat het goed zat, wat een prachtig ding! Hoewel ik normaal echt heel erg van de stalen banden ben, denk ik dat dit horloge nog mooier zou staan op een leren band. Ik heb echter vrijwel geen ervaring met leren banden en welke goed van kwaliteit zijn. Ik zoek dus een moie leren band die hierop past; voorkeur voor zwart (21mm). Het budget is max zo rond de 100 euro, ik hoor graag wat jullie zouden aanraden!

Dan natuurlijk de plaatjes:

32 likes

Fraai! Veel (draag)plezier … :ok_hand:

1 like

Heel erg mooi.
Veel draag plezier!

1 like

Mooi ding! Ik zal persoonlijk voor een donkerblauwe band gaan, die bij de indices/sterrenhemel past.

2 likes

Mijn beste,

Altijd interessant om te zien, zo’n horloge met maanfase!!
Mooi hoor!!
Ik wens je er dan ook een hemelse tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Erg mooi horloge! :star_struck: Altijd leuk een maan complicatie.

Bandje staat 'm ook top trouwens.

1 like

Blauw is op zich ook nog een optie, maar ik denk dat zwart makkelijker te combineren is met veel kleding.

De indices liggen ook tegen bijna zwart aan :slight_smile:

1 like

Ik vind deze Oris ook heel mooi! Gefeliciteerd!

Mooi zou er een Alligator omdoen zeer sjiek geheel dan