Na mijn HF-lidmaatschap wat nieuw leven te hebben ingeblazen middels een Speedy was het nu de tijd voor een fluted bezel. Rolex is wat mij betreft nog buiten handbereik. Een Super Seville heb ik ook wel eens naar gekeken in het blauwe deel. Maar vindt er maar eens eentje die een beetje oke is. En zo kwam ik op de Oris BCPD. Klassiek en de pointer date blijft een mooie uitvinding. Bij de lokale dealer een bronzen exemplaar geprobeerd. Maar imho toch niet zo tijdloos als gehoopt. En toen boden de heren van Q-Watches dit 40mm exemplaar aan met blauwe dial. En de rest is history. Enige nadeel tot nu toe: dit standaard Oris-bandje is niet ‘mijn’ bandje. Voelt cheap aan, zal dat vast niet zijn. Maar daar gaat iets anders om heen.
Cool! Proficiat.
Gave set zo
Mooie set! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Mooi duo
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Mijn beste,
Goed gedaan!!
Gefeliciteerd met deze fraaie Oris.
Een klassieker die zijn charme nog lang zal uitstralen.
Ik wens je er veel plezier mee.
Orologio Signaturis Temporis
Een prachtig duo !!!
Die BCPD’s begin ik steeds gaver te vinden. En zeker in deze uitvoering! Ik snap je helemaal Van harte!
Mooie aanwinst, geniet ervan! Mooi duo zo👌
Mooi hoor. Veel plezier ermee.
Bl8jft één van de mooiste horloges
Probeer een iets lichtere kleur suède. Dat staat top, en voelt ook beter.
Gefeliciteerd! Oris big crown pointer date altijd goed.
Gefeliciteerd met deze prachtige Oris, wat een heerlijke kleur wijzerplaat mooi duo heb je zo.
Ik vind het een goede keuze, al zou ik 'm kleiner ambiëren. Overigens ook met fluted bezels is er nog meer keus, maar minder dan misschien gedacht. Binnenkort komt Pedral met een fluted ontwerp, en je hebt de Tissot Ballade, misschien niet hoogwaardig genoeg? Of deze Lejour?
proficiat,
draag hem met plezier
Topper!
Mooi setje zo! Geniet er van
Leuke combinatie!
Gefeliciteerd
Supermooie klassieker(s). Veel plezier ermee.