NA: Oris Big Crown Chronograph 7480

Goedenavond allemaal,

Ik was al een tijdje zoekende naar een mooie chronograaf als toevoeging in de collectie,

Na wat zoekwerk en diverse merken te hebben bekeken, liep ik tegen deze prachtige Oris Big Crown chronograaf 7480 aan. Ik ben erg gecharmeerd van Oris en deze chronograaf was dan voor mij precies wat ik zocht.

Deze 7480 is met zijn diameter van 39mm en lug to lug van 45mm een perfecte maat voor mijn pols. Achter de glazen zichtbodem tik een prachtige valjoux 7750 en loopt nog super mooi ! Ooit hoop ik nog een originele stalen band te scoren voor deze Oris.

Inmiddels bijna een week om de pols en geniet nog vol op! Lekker bandjes proberen en genieten van deze prachtige chronograaf!

Tijd voor wat sfeerfoto’s:

Bedankt allemaal voor het kijken !

Mvg Gary1988

54 likes

Niet eerder tegengekomen, fraaie aanwinst!

1 like

Mooie aanwinst! Genieten met verschillende bandjes👍

1 like

Ja, lekker hoor!

1 like

Top! Ik ben fan van de jaren '90 Oris horloges. Ik heb zelf een Big Crown Commander. Deze chrono’s zijn chronogaaf (sorry heel slecht).

1 like

Mijn beste,

Wat een prachtige Oris!!
Een lust voor het oog en een genot voor de pols!!
Ik wens je er een mooie tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Deze is serieus gaaf!

2 likes

Bedankt allemaal!

Weet iemand toevallig of de lume in de wijzer nog is te repareren? Of zullen de wijzers dan vervangen moeten worden ?

Gefeliciteerd, Oris is altijd :+1:

1 like

Gaaf ding! Ger!

Ik leen hem af en toe wel van je oké!? :wink:

1 like

Altijd goed, laat je dan jou Aquis wel ff achter… :sunglasses:

Mooi horloge! Gefeliciteerd man en geniet ervan! :ok_hand: Deze jaren 90 chrono’s van Oris zijn in mijn ogen de mooiste chronografen die ze hebben gemaakt. Echt TOP en er zijn er niet heel erg veel van gemaakt, dus best exclusief ook. :slightly_smiling_face:

1 like

Bedankt !

Ik was ook niet bekend met dit model, maar dacht meteen die moet ik hebben.

Eenmaal om de pols was ik helemaal verliefd :grin:

1 like

Mooie bak, goede bandenslet ook! Congrats

1 like

van harte , mooie uitvoering … kon deze uitvoering nog niet :+1::+1:

1 like

Die laatste foto dat het horloge een NATO band heeft ziet er geweldig uit. Veel plezier met je NA. :ok_hand::+1:

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Toffe aanwinst, veel plezier ermee :slight_smile:

1 like

Prachtig horloge! :ok_hand:t2:

1 like

Iemand die mij hierbij kan helpen ? En eventueel een goed adres voor service en dit te laten fixen ?

Alvast bedankt

1 like