NA Oris Big Crown Pointer Date met extra's!

Dag allen!

Heb de pointer date modellen van Oris altijd al mooi gevonden. Echter nooit echt tegen gekomen in een juwelier of dergelijke, tot dat ik begin vorige maand met mijn vriendin in Lissabon op vakantie was.

Mooie stad, lekker eten en jazeker, heel wat juweliers! Was eigenlijk niet echt op zoek naar iets nieuws, ben tevreden met mijn collectie, maar dacht toch ‘wat passen kan geen kwaad he’.

Zo zijnde, een juwelier tegen gekomen met allerlei merken, waaronder Oris. Ze hadden heel wat mooi’s aan het raam liggen, maar geen pointer date’s. Tot ik eens naar binnen keek, daar stonden er 2. Toch even aangebeld en binnen gewandeld, leuk praatje gemaakt met de verkoopster en uiteindelijk deze 2 modellen gepast.

Deze met witte wijzerplaat vond ik wat te groot uitvallen op mijn pols.

Maar toen deze Cervo Volante, de maat was naar mijn mening perfect, enkel het blauwe van de wijzerplaat vond ik wat tegen vallen.
De verkoopster toch vriendelijk bedankt voor het praatje en het passen, maar helaas geen deal.
Nog hier en daar bij een juwelier gekeken, maar niks gepast.

Een paar dagen daarna waren we in een groot winkelcentrum. Ook hier heel wat juweliers met verschillende merken. Toch sprong er op 1 plek 1 bepaalde horloge tussen uit. Namelijk deze.

Een Cervo Volante met grijze wijzerplaat, zoals bij de andere Cervo Volante met blauwe wijzerplaat de perfecte maat, maar ook een wijzerplaat die me echt aanstond. De verkoopster weer vriendelijk bedankt voor het passen, maar nog niet beslist om hem te kopen. Intussen was het pointer date zaadje wel gepland…

Ondertussen was het middag dus even ergens wat lekkers eten en een mooie wristshot!

Uiteindelijk zonder nieuwe aankoop terug naar België, maar het online opzoeken was al begonnen. Bij een Franse site uitgekomen die het model in voorraad had met leuke extra. Een optie voor een Oris gift pack, normaal €200, nu voor €1 extra.
Bestelling geplaatst en vol ongeduld aan het wachten op het mailtje van verzending. Paar dagen na de bestelling kreeg ik een mailtje van de verkoper dat de verzending jammer genoeg vertraagd was (bleek toch niet op voorraad te zijn). Een paar dagen later toch wel het mailtje dat het pakje op de post zit!

En hier is die dan, vandaag netjes geleverd!
De Oris Big Crown Pointer Date Cervo Volante met een pen, mok, handdoek en trui!
Hier de foto’s van het hele pakket.







Heel tevreden van, maar toch wil ik voor de horloge ook een mooi zwart bandje. Een lederen (suède misschien) met een breedte van 19mm. Dus wie zo ver gelezen heeft en nog goede tips heeft voor een net bandje, hoor ik het graag!

Bedankt voor het lezen!

70 likes

Heel mooi. En wat een zelfbeheersing! Zoveel winkels langsgeweest en niks gekocht.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie NA. Leuke goodies ook :grin:

1 like

Wat een heerlijke goodies!
Mooi horloge ook!

1 like

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst !
Die badlaken is echt wel cool :sunglasses:

En inderdaad een prachtige stad ! :grinning:

2 likes

Gaaf!

1 like

Heel mooi horloge, goede maat staat je ook goed! Verder mooie kleur dial. Leuke goodies voor de prijs, weet niet of ik er €200 voor over had gehad. Enjoy! :star_struck:

1 like

Die goody’s? Laat.maar.
De Big Crown Pointer Date: dat is wel wat, zeg!
Prachtig. Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Ben je 'm zat? Stuur maar een PB-tje.

1 like

Mijn beste,

Een schitterende Oris,
met appetijtelijke extra’s!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig horloge! Hoe bevalt de band? Die is namelijk ook best bijzonder door het gebruik van duurzaam herten leer.

1 like

Zeer mooie horloges.
Kijk eens bij Fluco voor een bandje.
Goede prijs-kwaliteit en veel in 19 mm.

1 like

Gaaf :partying_face: gefeliciteerd

1 like

Bedankt! Jazeker, mijn vriendin speelde hier toch ook een grote rol in!:joy:

Bedankt! Is een leuke extra!

Dankjewel!

Bedankt, gaat zeker lukken!

1 like

Dankjewel! Ja is ook echt een verrassend groot laken😂

Heb er ook voor gestaan!

1 like

Gaaf ding! En idd perfecte maten!

1 like

Mooi zeg, ik ken deze niet :ok_hand:t4: Prachtige wijzerplaat. En absoluut nog steeds een mooi eigenwijs merk.
Maarreuh…

:thinking: mwah.

1 like

Dankjewel!

Bedankt! Nee zou er zelf ook geen €200 voor over hebben, maar voor €1 is het een leuke extra!

Ieder zijn ding! Dankjewel! Ga er eerst zelf wat van genieten😉

Bedankt, gaat zeker lukken!

Dankjewel! Band is zeer soepel en heeft inderdaad een mooi verhaal. Vind het persoonlijk jammer dat er geen zwarte optie voor is!

Bedankt! Ga ik zeker eens bekijken!

Dankjewel!

3 likes

Jazeker, Oris is een prachtig merk.
Smaken verschillen zeker😉

2 likes

Mooie aanwinst! Veel draagplezier!

1 like