NA: Oris Big Crown Pointer Date Robert Clemente Limited Edition

Ik blijf een zwak hebben voor Oris. Het is imho een mooi merk met weinig prententie die zijn eigen ding doet en één van de weinige onafhankelijke gevestigde entry level Zwitserse merken. Vandaar moest er weer eentje komen :blush:

Deze BCPD RCLE is een mooie allrounder die de winterse dagen wat opfrist. Hij is in samenwerking met de Roberto Clemente Foundation gemaakt en een stukje van de winst gaat naar hen. Ik heb op zich niets met baseball, maar het is een mooi goed doel. Meer info is er genoeg online te vinden.

Het betere fotowerk laat ik aan @anon53002072EV over, maar hier een paar shots van de NA met de telefoon in het zonnetje :blush:

Bol saffier zoals alleen Oris ze maakt :smiling_face_with_three_hearts: Het schuin afgesneden einde van de lug vind ik ook een mooi detail.

Frisse wijzerplaat met hersttinten

Gedaan met de zon

Mijn vrouw vond ook de strap heel geslaagd :blush:

En ik heb nummer 0123 van 3000, dus dat is een leuk toeval :smiley:

88 likes

Prachtig horloge, geniet er van!

1 like

Gaaf!

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Heel fraai horloge en die band past er idd perfect bij. Enjoy! :+1:

1 like

Erg mooi!

1 like

Prachtig Jasper :star_struck::+1:

1 like

Beauty!

1 like

prachtige aanwinst, je mag er trots op zijn :+1: :smiley:

1 like

Prachtig, echt :ok_hand:t4: Eén van de mooiere ( alweer ) uit de fabriek.

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Heel mooi

1 like

Prachtig! Goede keuze!

1 like

Hij is prachtig Jasper!

1 like

Ben je mal, deze foto’s zijn prachtig .
Geven heel mooi beeld van het schitterende horloge.

Geniet ervan, doe ik iig wel.

In mijn ogen is dit het mooiste horloge dat in 2020 op de markt is gekomen. Topper!

1 like

Mooie Oris, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Tophorloge,veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Super

1 like

Dat komt goed! :smiley:

Helemaal akkoord! Het is de 6de Oris die passeert te huize illewoare en de mooiste tot nu toe!

Dank!

7 likes

Zeker de mooiste in zijn prijsklasse en hij staat hoog in het klassement van 2020 :+1:

Dankje! Ik had het ook over wat mooie macroshots, daarvoor schiet de lens van mijn telefoon tekort. Het zonnetje heeft ook goed geholpen :slight_smile:

1 like