NA Oris Big Crown Pointer Date

Over het algemeen ben ik vrij goed in het weerstaan van impulsen om een nieuw horloge te kopen (het was dan ook inmiddels alweer 3 jaar geleden) maar recent kreeg ik het toch vrij moeilijk.

En wat wil het toeval nou? Tijdens mijn escapades op het blauwe gedeelte van het forum zag ik dat @HansT zijn prachtige Oris “Big Crown Pointer Date” te koop had gezet. Dit horloge had al een jaar of 5 eigenlijk mijn interesse, maar ik kon hem nergens bij een juwelier vinden om hem eens te passen.

Na enkele dagen de verleiding te hebben weerstaan, stuurde ik toch maar een berichtje of ik hem dan bij hem kon komen passen, en vanaf toen ging het snel… een kleine 24 uur later liep ik tevreden zijn voordeur uit met mijn nieuwe Oris in mijn tas. Hij was nóg mooier dan ik me op basis van de foto’s had voorgesteld, en dus kon ik niet anders dan direct ja zeggen.

En hoewel ik een vrij onhandige fotograaf ben, weet ik dat ik niet op het forum aan kan komen zetten zonder foto’s, dus voor de liefhebbers…

Hans bedankt en forum bedankt! Deze zal de komende tijd veel polstijd krijgen.

55 likes

Gefeliciteerd :partying_face: Goeie keuze :+1: ik kon me net inhouden​:joy:veel plezier ermee

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Heel erg mooi! En zo te zien heeft @HansT er goed voor gezorgd. Enjoy!

1 like

Potjandrie…die verkoop heb ik over het hoofd gezien…

Jij geluksbal!

prachtige Oris, echt prachtig .

2 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met jouw mooie Oris Big Crown Original Pointer Date Cosmas!

Mooie foto’s, o.a. op de vierde en de vijfde foto van boven komt het horloge erg fraai uit👍🏻. De dial van deze Big Crown Pointer Date is de mooiste dial die ik ooit van dit model Oris heb gezien.

Het was een plezier om met jou over onze horloge liefhebberij te praten, groeten uit Enschede ook van mijn vrouw!

(Mijn Oris Big Crown Complication heb ik gisteren gelukkig weer kunnen ophalen, dus op dit moment heb ik weer een Oris om de pols😊)

3 likes

Prachtig, gefeliciteerd en van harte gegund!

2 likes

Gefeliciteerd! Zat er ook stiekem naar te kijken. Ziet er goed uit.

1 like

Mooi hoor! Zit er zelf ook al een tijd naar te kijken :star_struck:

1 like

Prachtige versie. Heb zelf ook een OBCPD gehad en vond het altijd een fijn horloge met die mooie 4, en de pointer date natuurlijk.

1 like

Mooie aanwinst en prima foto’s hoor :grinning::grinning:

1 like

Mooie aanschaf!

1 like

Mooi hoor :+1: Wel een flinke jongen

1 like

Hele mooie Oris en een zeer goede keuze!:heart_eyes:

1 like

Wow, geweldig mooi horloge! Veel plezier gewenst, maar dat zal geen probleem zijn :slight_smile:

1 like

Mooi man. Daar heeft @HansT een topper weg gedaan. Watsgeburt, ga je je alleen nog maar op Omega toeleggen, @HansT? Maar terug naar de Zeigerdatum… Supertoffe uitvoering is dit ook. Zo zie je hem niet vaak.

Veel plezier er mee.

2 likes

Erg mooi, veel plezier ermee!

1 like

Blijft een prachtig horloge. Veel plezier van / met deze klassieker uit het Oris assortiment!

1 like

Wat een fantastisch mooi horloge!

1 like

Fraai hoor ! Zo’n Oris Big Crown, blijft altijd mooi om naar te kijken :+1:.
Staat ook op mijn verlanglijstje.
Veel draagplezier :wave:

1 like