Naast mijn vaste collectie van 6 horloges, flipper ik graag met 1 horloge om de zoveel weken/maanden. Mijn Seiko SPB147J1 mocht vertrekken en ik ging op zoek naar een vervanger. Deze Oris passeerde op eBay en ik won de veiling met een halve euro verschil op de 2e hoogste bieder . Nu is mijn Seiko wel nog niet verkocht, dus ik ben mijn eigen regels aan het overtreden.
Ik had ooit een prachtige Divers 65 en had hier geregeld heimwee naar. Echter kon de pointer date mij ook altijd warm maken dus ben ik deze keer de meer dressy kant opgegaan.
Het is een prachtig afgewerkt horloge met een heerlijke grijsblauwe wijzerplaat. Het is wel moeilijk om een andere band ervoor uit te kiezen vind ik, en ik blijf toch steeds denken aan die Divers 65. Geen idee hoe lang ie in de collectie blijft, we zien wel☺️!
Erg mooi horloge, geniet ervan! Al jaren een van mijn absolute favorieten! Heb zelf laatst de originele bracelet erbij gekocht en dan heb je weer een totaal ander horloge dan met de bruine leren band. Staat ook goed met (donker) gijze suède!