Aangezien ik 2 weken geleden van werkgever ben veranderd, vond ik dat wel een goed excuus om een nieuw horloge aan te schaffen.
En omdat Oris leuker is met de kop eraf een leuke deal weten te sluiten buiten het forum om.
De Oris propilot heeft lang achter in mijn gedachten gezeten, steeds kwam hij weer boven drijven maar toch nooit de knoop doorgehakt. Totdat ik een nieuwe baan had gevonden na 10 jaar bij een ander in dienst te zijn geweest.
En dan toch beetje op het forum kijken op chrono24 etc. En kijk aan hier is hij dan. Uit 2020 waardoor de cijfers zijn opgelegd i.p.v geprint op de plaat (waardoor ik hem zelf wat chiquer vindt). De blauwe sunburst knalt er lekker vanaf en met zijn 44mm is het wel een flinke jonge. Hierbij wat plaatjes.
Gefeliciteerd met je Oris, mooi horloge (ben niet geheel objectief, ook wel een Orisfan). Staat je goed om de pols, op rubber en staal komt ie ook net zo mooi over.
Lekker van genieten en wens je veel draagplezier
Bedankt allemaal! Geniet er heep erg van👌🏻.
Band is alleen wel wat stug. Dus daar moet ik wat anders voor zien te vinden. Iemand tips wat leuk zou staan?