NA: Oris big crown pro pilot

Zo toch maar eens een na maken.

Aangezien ik 2 weken geleden van werkgever ben veranderd, vond ik dat wel een goed excuus om een nieuw horloge aan te schaffen.

En omdat Oris leuker is met de kop eraf een leuke deal weten te sluiten buiten het forum om.

De Oris propilot heeft lang achter in mijn gedachten gezeten, steeds kwam hij weer boven drijven maar toch nooit de knoop doorgehakt. Totdat ik een nieuwe baan had gevonden na 10 jaar bij een ander in dienst te zijn geweest.

En dan toch beetje op het forum kijken op chrono24 etc. En kijk aan hier is hij dan. Uit 2020 waardoor de cijfers zijn opgelegd i.p.v geprint op de plaat (waardoor ik hem zelf wat chiquer vindt). De blauwe sunburst knalt er lekker vanaf en met zijn 44mm is het wel een flinke jonge. Hierbij wat plaatjes.

47 likes

Gefeliciteerd. Groots, maar absoluut een mooie Oris

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze ruimhartige Oris!!
Ik wens je er een “bij de tijd zijnde” tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Van harte gefeliciteerd met deze mooie Oris!
Heel veel draagplezier!

2 likes

Lekker mann, gefeliciteerd. Die opgelegde cijfers maken het :+1:

1 like

Mooi hoor! Je kan hem goed hebben zo aan die foto te zien. :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie wijzerplaat! Groeten van z’n broertje, ook met de mooie opgelegde cijfers.

2 likes

Tof, ander soort blauw. :grimacing:

1 like

Ook een zwak voor Oris hier, prachtig!

1 like

Ziet er top uit !!!

1 like

Nog een broertje! Erg fijn horloge, geniet ervan!

2 likes

Echt schitterend horloge! Oris is goed bezig!

2 likes

Gefeliciteerd!! De Propilot blijf ik een leuk model vinden, waarom ik er nooit een heb aangeschaft is me een raadsel. Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met dit gave horloge!

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met je Oris, mooi horloge (ben niet geheel objectief, ook wel een Orisfan). Staat je goed om de pols, op rubber en staal komt ie ook net zo mooi over.
Lekker van genieten en wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Tof ding!
Toevallig van de week Ă©Ă©ntje gespot bij een collega en die uiteraard even gepast.
Was de kleinere versie, 41mm denk ik. Mooi ding wel, ik was enthousiast nadat ik er al een tijdje online naar zat te kijken. Dit zou ook weleens mijn volgende NA kunnen worden.

Veel draagplezier in ieder geval met de jouwe!

1 like

Bedankt allemaal! Geniet er heep erg van👌🏻.
Band is alleen wel wat stug. Dus daar moet ik wat anders voor zien te vinden. Iemand tips wat leuk zou staan?

Gewoon doen!

1 like

Dat gevoel had ik dus ook.

Anders dan wat?

Ja hij valt goed op de pols. Gelukkig niet eroverheen :grin:

1 like

Anders dan de meer gebruikelijke schakering van bijna zwart -> donkerblauw en dan nog evt lichtblauw. Die paarse tint zie ik niet vaak.

1 like