Mooie klok van een mooi merk! Geniet ervan!
Mooie Oris Hans!
Veel plezier gewenst👍
Mijn beste,
Chapeau!!
Een prachtig horloge met een formidabele wijzerplaat!!
Ook één van mijn favorieten!!
Ik wens je er vele schone momenten mee!!
Orologio Signaturis Temporis.
Bam! Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!
ben jij ouderwets ?
of hou je van ouderwetse orissen?
Dat mag je interpreteren zoals je wilt!
Hans, fantastische nieuwe aanwinst! Veel draagplezier
Mooie Oris, ik weet dat deze superfijn draagt! Veel plezier ermee
Mooie aanwinst! M.n. de wijzerplaat is een plaatje.
Veel draagplezier!
Grt. Marco
Prachtig Hans! Soms heb ik nog wel eens heimwee naar de mijne. Achteraf had ik die misschien niet weg moeten doen.
Mooi ding van een mooi merk
Mooi om te zien!
Enjoy
De Oris Big Crown van jou ziet er na al die jaren ook nog als nieuw uit! Het gold plated bij die van mij neigt naar (is) Rose Gold op jouw foto lijkt de kleur hetzelfde als die van mij, was Rose Gold in 1999 ook al gebruikelijk?
Hoi Hans. Dank je wel! Lijkt inderdaad hetzelfde te zijn. Rose gold was in die tijd inderdaad zeker al gebruikelijk, maar ik heb het gevoel dat onze goudkleuren ergens tussen geelgoud en roségoud in zitten qua tint
Wel heel mooi!
Prachtiggggg!!
Als je hem ooit verkoopt, hoor ik het graag
Dank je wel, toevallig draag ik hem op dit moment en is inderdaad een lust voor het oog😀. Bij Oris staat de opvolger van mijn model nog in de catalogus en op de website, er zijn wel enkele wijzigingen:
https://www.oris.ch/en/watch/oris-big-crown-pointer-date/01-754-7679-4361-07-5-20-77fc
Dit “vernieuwde” model vind ik minder fraai.
En Harry heeft het inderdaad juist, ik wil hem erg graag zelf houden😀!
Haha jammer, maar helemaal te begrijpen!
Ja, die kwam ik ook al tegen. Vind de nieuwe modellen ook minder fraai. Kwam wel ‘The orginal Pointer date’ tegen op de website, maar vind 1500euro voor deze ook wel een beetje heel veel.
Even doorzoeken op chrono24 of eventueel HF.
Veel plezier ervan beide!
Dankje! Die modellen duiken wel regelmatig op hoor. Inderdaad Chrono24, Ebay en hier op HF. Je kunt hier ook een oproepje plaatsen in de blauwe ‘gezocht’ rubriek.
Succes!